DZIECI Z RODZIN NIEPELNYCH O SWOIM UCZESTNICTWIE Z SZKOLNEJ GRUPIE ROWIESNICZEJ

Автор(и)

  • Anna Rog Університет ім. Яна Кохановського в Кельцах (Польща), Poland

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162542

Ключові слова:

Сім'я, шкільний клас, учні-однолітки, соціалізація, неповна сім'я, школа, школярі, педагоги.

Анотація

У статті розкрито участь дітей з неповних сімей в групі однолітків. Немає сумнівів в тому, що найосновнішим середовищем, в якому відбувається процес соціалізації, є сім’я. Однак ми повинні пам’ятати, що в людському житті існують інші місця соціалізації і побудова власної ідентичності. Безсумнівно, важливу роль в житті людини починає грати група однолітків, якою є теж шкільний клас. Стаття є спробою відповісти на питання про те, як в класі відчувають себе діти з неповних сімей і як саме вони беруть участь в житті класу і школи.

Біографія автора

Anna Rog, Університет ім. Яна Кохановського в Кельцах (Польща)

Доктор Університету ім. Яна Кохановського в Кельцах (Польща)

Посилання

Dgbrowska T., Wojciechowska-Charlak B. Mi^dzy teorig a praktykg wychowania. Wyd. UMCS, Lublin, 2005.

Sztumski H., Wödz J. Z problematyki konfliktöw spolecznych i dezorganizacji spolecznej: na przykladzie badan empirycznych w Polsce poludniowej. Wyd. Ossolinskich, Wroclaw, 1994.

Olechnicki K., Zal^cki P. Slownik socjologiczny, Wyd. Graffitti. Torun, 1997.

Wolinska J. Agresywnosc mlodziezy. Problem indywidualny i spoleczny. Wyd. UMCS, Lublin, 2004.

Karolczak-Biemacka B. Wspölzawodnictwo, wspölpraca, wynik, Wyd. Instytut Wydawniczy Zwigzköw Zawodowych. Warszawa, 1981.

##submission.downloads##

Як цитувати

Rog, A. (2019). DZIECI Z RODZIN NIEPELNYCH O SWOIM UCZESTNICTWIE Z SZKOLNEJ GRUPIE ROWIESNICZEJ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (17), 259–269. https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162542

Номер

Розділ

Статті