НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.20.2019.174108

Ключові слова:

Науково-дослідницька підготовка, сучасні університети, зарубіжний досвід, майбутні фахівці, заклади вищої освіти, освітній процес, інноваційна діяльність, студентська молодь.

Анотація

У статті висвітлено сутність науково-дослідницької діяльності як засобу підготовки майбутнього фахівця; узагальнено зарубіжний досвід науково-дослідницької підготовки студентів в закладах вищої освіти. Підготовка студентів у сучасних університетах орієнтована на формування творчих і мобільних особистостей з високою професійною та загальною культурою, здатних до інноваційної, проектної та дослідницької діяльності. Порівняльний аналіз підготовки студентів до науково-дослідницької роботи в закладах вищої освіти зарубіжних країн та України свідчить про наявність у них багатьох спільних підходів до навчання.

Біографії авторів

Світлана Балашова, Київський національний університет імені Тараса Шевченка.

Кандидат педагогічних наук, доцент

Наталія Головко, Київський національний університет імені Тараса Шевченка.

Кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Holub, T. P. (2012). Naukovo-doslidnyts’ka robota studentiv u realiyakh innovatsiynoyi inzhenernoyi osvity v universytetakh Nimechchyny ta Ukrayiny. Nauka i osvita, 8, 46–49 [in Ukrainian].

Pro vyshchu osvitu: Zakon Ukrayiny vid 1.07.2014 r. № 1556-VII (2014). Vidomosti Verkhovnoyi Rady (VVR), 37–38, st. 2004 [in Ukrainian].

Pohrebnyak, N. M. (2013). Pedahohichnyy dosvid v orhanizatsiyi naukovo-doslidnoyi roboty studentiv u konteksti Zakhidnoyevropeys’kykh osvitnikh system. Pedahohika i psykholohiya, issue 38(2), 63–67 [in Ukrainian].

Sydorchuk, N. H. (2002). Naukovo-doslidna robota yak skladova profesiynoyi pidhotovky v zarubizhnykh krayinakh. Sotsialno-pedahohichni problemy suchasnoi serednoi ta vyshchoi osvity v Ukraini. Zhytomyr: Zhytomyr. derzh. ped. un-tet, 87–90 [in Ukrainian].

Studies on higher education institutional approaches to teacher education within higher education in Europe: Current models and new developments. (2003). Bucharest [in Hungary].

##submission.downloads##

Як цитувати

Балашова, С., & Головко, Н. (2019). НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (20), 21–28. https://doi.org/10.31499/2307-4914.20.2019.174108

Номер

Розділ

Статті