МОДЕЛІ, МЕТОДИ І ФОРМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У КРАЇНАХ ЄС

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.20.2019.174133

Ключові слова:

Професійна підготовка, вчитель англійської мови, модель, метод, форма, Європейський Союз.

Анотація

У статті здійснено аналіз основних моделей, методів і форм професійної підготовки вчителів англійської мови в країнах Європейського Союзу. Виокремлено три основні моделі професійної підготовки вчителів англійської мови. Проаналізовано основні методи й підходи до організації та змістового наповнення підготовки вчителів англійської мови. Представлено перелік основних форм організації професійної підготовки вчителів англійської мови, які використовуються у переважній більшості країн та закладів вищої освіти ЄС.

Біографія автора

Олег Комар, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат філологічних наук, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання

Посилання

Hinkel, E. (2006). Current perspectives on teaching the four skills. TESOL Quarterly. Vol. 40(1). Р. 109–131.

Liu, Q., Shi, J. (2007). An analysis of language teaching approaches and methods – Effectiveness and weakness. US-China Education Review, Vol. 4(1), 69–71.

Nunan, D. (1991). Language Teaching Methodology. London: Prentice Hall.

Ortega, L. (2007). Meaningful L2 practice in foreign language classrooms: A cognitive-interactionist SLA perspective. R. Dekeyser (Ed.). Practice in a Second Language: Perspectives from Applied Linguistics and Cognitive Psychology. Cambridge: Cambridge University Press, 180–207.

Richards, J., Rodgers, T. (2001). Approaches and Methods in Language Teaching (2nd Ed.). New York: Cambridge University Press.

Wallace, M. J. (2001). Training Foreign Language Teachers. Cambridge: Cambridge University Press.

Watzke, J. L. (2007). Foreign language pedagogical knowledge: Toward a developmental theory of beginning teacher practices. Modern Language Journal, Vol. 91(1), 63–82.

Dzevytska, L. S. (2014). Pidhotovka vchyteliv nimetskoi movy v vyshchykh pedahohichnykh navchalnykh zakladakh Avstrii. Candidate’s thesis. Kirovohrad [in Ukrainian].

Zahalnoievropeiski rekomendatsii z movnoi osvity: vyvchennia, vykladannia, otsiniuvannia. (2003). [Nauk. red. ukr. vyd. S. Yu. Nikolaieva]. Kyiv: Lenvit [in Ukrainian].

Zorochkina, T. S. (2018). Profesiina pidhotovka vchytelia v systemi pedahohichnoi osvity u Velykii Brytanii. Cherkasy University Bulletin: Pedagogical Sciences. Cherkasy, 5 [in Ukrainian].

Polonska, T. K. (2014). Realizatsiia kompetentnisnoho pidkhodu v navchanni inozemnykh mov uchniv profilnoi shkoly. Pedahohika i psykholohiia, 3, 76–80 [in Ukrainian].

Protsko, Ye. S. (2018). Navchannia maibutnikh uchyteliv anhliiskoi movy u zakladakh vyshchoi osvity Zakhidnoi Yevropy: belhiiskyi dosvid / MON Ukrainy, Umanskyi ped. un-t imeni Pavla Tychyny. Uman: Vizavi [in Ukrainian].

Sulym, N. (2014). Profesiina pidhotovka maibutnikh vchyteliv anhliiskoi movy v universytetakh Velykobrytanii ta Shotlandii. Naukovi zapysky [Kirovohradskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Vynnychenka]. Seriia: Pedahohichni nauky. Kirovohrad, 125, 197–201 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Комар, О. (2019). МОДЕЛІ, МЕТОДИ І ФОРМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У КРАЇНАХ ЄС. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (20), 82–89. https://doi.org/10.31499/2307-4914.20.2019.174133

Номер

Розділ

Статті