ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА РІВНЯ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Олексій Муковіз Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. http://orcid.org/0000-0001-9262-9209

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232756

Анотація

У статті досліджено рівні розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи. Визначено діагностичні блоки: теоретико-методична та психолого-педагогічна підготовка. Розвиток професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи потребує удосконалення, що можливе за таких умов: забезпечення готовності особистості до дистанційного навчання; організаційно-технічного забезпечення дистанційного навчання; навчально-методичного забезпечення дистанційного навчання; організації процесу дистанційного навчання на особистісній основі; неперервності психолого-педагогічного супроводу дистанційного навчання; системності підвищення кваліфікації організаторів дистанційного навчання.

Ключові слова: професійно-педагогічна компетентність, експериментальна група, контрольна група, учителі початкової школи, викладачі, педагогічний експеримент, дистанційне навчання, діагностика.

Біографія автора

Олексій Муковіз, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії початкового навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-29

Номер

Розділ

Статті