СУТНІСТЬ, ЗАКОНИ ТА ЗАСОБИ КОМПОЗИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОЄКТУВАННЯ ТА ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБІВ ДЕКОРАТИВНО-УЖИТКОВОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Валентина Харитонова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0003-1365-2588

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.293497

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність уведення в підготовку майбутніх фахівців технологічної освіти відомостей мистецького спрямування; встановлено, що майбутній учитель технологічної освіти повинен володіти професійними компетентностями, які підвищують ефективність проєктування та виготовлення виробів декоративно-ужиткового мистецтва, а саме компетентностей з основ композиційної діяльності. Розкрито зміст основних понять, законів та засобів композиції; зроблено акцент на доцільності їх вивчення; показано переваги їх використання у процесі художньо-трудової діяльності.

Ключові слова: фахові компетентності; композиційна діяльність; вчителі технологій; декоративно-ужиткове мистецтво; проєктування виробів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-27

Як цитувати

Харитонова, В. (2023). СУТНІСТЬ, ЗАКОНИ ТА ЗАСОБИ КОМПОЗИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОЄКТУВАННЯ ТА ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБІВ ДЕКОРАТИВНО-УЖИТКОВОГО МИСТЕЦТВА. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(28), 113–119. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.293497

Номер

Розділ

Статті