ФОРМИ ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДО ПОЗАУРОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(21).2020.210209

Ключові слова:

майбутній учитель трудового навчання, позаурочна діяльність, заклади вищої освіти, теоретична підготовка, форми підготовки, лекція, система знань.

Анотація

У статті висвітлено проблему підготовки вчителів, зокрема вчителів трудового навчання, до позаурочної діяльності учнів. Наголошено на важливості теоретичної підготовки, що спрямована на формування й удосконалення системи знань майбутніх учителів трудового навчання та переведення їх в систему переконань. Зосереджено увагу на формах теоретичної підготовки студентів до позаурочної діяльності у закладах вищої освіти (бінарні, проблемні, інтерактивні лекції, лекція-прес-конференція, лекція-брифінг, лекція-візуалізація та ін.). Схарактеризовано особливості проведення лекційних занять в контексті підготовки студентів до позаурочної діяльності учнів.

Біографії авторів

Ірина Андрощук, Хмельницький національний університет.

Доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри технологічної та професійної освіти і декоративного мистецтва

Ігор Андрощук, Хмельницький національний університет.

Доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри технологічної та професійної освіти і декоративного мистецтва.

Посилання

Kobernyk, O. M., Yashchuk, S. M. (2013). Naukovi zasady teorii ta metodyky navchannia tekhnolohii. Uman: FOP Zhovtyi O. O. [in Ukrainian].

Makarenko, A. S. (1990). Metodyka vykhovnoi roboty. Kyiv: Rad. shkola [in Ukrainian].

Makarenko, A. S. Metodyka orhanyzatsyy vospytatelnoho protsessa. URL: http://www.makarenko. edu.ru/biblio.htm [in Russian].

Shyian, B. M. (2001). Pidhotovka vchytelia fizychnoi kultury tretoho tysiacholittia. Kontseptsiia rozvytku haluzi fizychnoho vykhovannia i sportu v Ukraini. Rivne, Issue 2, 371–374 [in Ukrainian

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-27

Як цитувати

Андрощук, І., & Андрощук, І. (2020). ФОРМИ ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДО ПОЗАУРОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(21), 6–13. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(21).2020.210209

Номер

Розділ

Статті