УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Любов Байдюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-0341-3797

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(21).2020.210210

Ключові слова:

технологія, методика, навчання, педагогічні технології, особистісно-орієнтований підхід, інтеграція, мотивація, праксиологічний підхід.

Анотація

У статті аналізуються умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання іноземних мов у процесі професійної підготовки. Розглядається готовність учителя початкової школи до навчання іноземних мов у контексті особистісно-орієнтованого підходу як інтегративна якість особистості, що виявляється в єдності мотивації, професійно-педагогічних знань, умінь і навичок, що є умовою реалізації професійно-педагогічної діяльності.
Встановлено, що професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів іноземної мови початкової школи зорієнтована переважно на формування предметно-професійних знань, умінь і навичок, а також характеризується репродуктивними методами.

Біографія автора

Любов Байдюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач-стажист кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школ.

Посилання

Biriuk, L. Ya. (2009). Komunikatyvna kompetentnist maibutnoho vchytelia pochatkovykh klasiv: teoriia i tekhnolohii (na materiali vykladannia rosiiskoi movy). Hlukhiv: RVV Hlukhivskoho NPU im. O. Dovzhenka [in Ukrainian].

Frolov, I. T. et al. (2003). Vvedenie v filosofiju. Moskva: Respublika [in Russian].

Ladanov, I. D. (1989). Masterstvo delovogo vzaimodejstvija. Moskva: CMIPS [in Russian].

Markova, A. K. (1993). Psihologija truda uchitelja. Moskva: Prosveshhenie [in Russian].

Perepelkina Zh. V. (2001). Formirovanie gotovnosti budushhego specialista k ispol'zovaniju inostrannogo jazyka v professional'noj dejatel'nosti. Doctor’s thesis. Kaluga [in Russian].

Potashnik, M. M. (1988). Pedagogicheskoe tvorchestvo: problemy razvitija i opyt. Kiev: Rad. shkola [in Russian].

Semenoh, O. M. (2006). Systema profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv ukrainskoi movy i literatury (v umovakh pedahohichnoho universytetu). Doctor’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Upravlinski aspekty sotsialnoi roboty: kurs lektsii. (2004). M. F. Holovatyi, M. P. Lukashevych, H. A. Dmytrenko ta in. (Eds.). Kyiv: MAUP [in Ukrainian].

Jone, L. (1984). Ideas. Cambridge: Cambridge Univ. Press.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-27

Як цитувати

Байдюк, Л. (2020). УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(21), 14–21. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(21).2020.210210

Номер

Розділ

Статті