ЗАСОБИ РОЗВИТКУ НАВИЧОК ГОВОРІННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(21).2020.210214Ключові слова:
іншомовне спілкування, навички говоріння, мовленнєві вправи, комунікативні завдання, швидкість мови, правильність висловлювання, майбутній учитель англійської мови.Анотація
У статті досліджено засоби розвитку навичок говоріння майбутніх учителів англійської мови. Виокремлено найбільш поширені мовленнєві вправи і завдання, які зорієнтовані на вдосконалення іншомовного спілкування у ЗВО та представлені у навчально-методичних посібниках викладачів Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. З’ясовано, що розвиток іншомовного спілкування нерозривно зв’язаний із такими поняттями як «швидкість» і «правильність» висловлювання, «впевненість» в іншомовному спілкуванні.Посилання
Abbs, B., Freebairn, I. (1991). Blueprint Intermediate. London: Longman.
Harmer, J. (2007). How to Teach English. Harlow: Pearson Education Limited.
Hedge, T. (2000). Teaching and Learning in the Language Classroom. Oxford University Press.
Scrivener, J. (2011). Leraning Teaching: the Essential Guide to English Language Teaching. London: Macmillan education.
Bondaruk, Ya. V. (2017). English Practice. Uman: Vizavi.
Bilenka, Yu. O., Kolomiiets, M. M. (2019). Praktyka usnoho ta pysemnoho movlennia. Uman [in Ukrainian].
Redko, V. H. (2017). Konstruiuvannia zmistu shkilnykh pidruchnykiv z inozemnykh mov: teoriia i praktyka. Kyiv: Pedahohichna dumka [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-02-27
Як цитувати
Бондарук, Я. (2020). ЗАСОБИ РОЗВИТКУ НАВИЧОК ГОВОРІННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(21), 33–40. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(21).2020.210214
Номер
Розділ
Статті