ЗАСОБИ РОЗВИТКУ НАВИЧОК ГОВОРІННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Яна Бондарук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-6329-450X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(21).2020.210214

Ключові слова:

іншомовне спілкування, навички говоріння, мовленнєві вправи, комунікативні завдання, швидкість мови, правильність висловлювання, майбутній учитель англійської мови.

Анотація

У статті досліджено засоби розвитку навичок говоріння майбутніх учителів англійської мови. Виокремлено найбільш поширені мовленнєві вправи і завдання, які зорієнтовані на вдосконалення іншомовного спілкування у ЗВО та представлені у навчально-методичних посібниках викладачів Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. З’ясовано, що розвиток іншомовного спілкування нерозривно зв’язаний із такими поняттями як «швидкість» і «правильність» висловлювання, «впевненість» в іншомовному спілкуванні.

Біографія автора

Яна Бондарук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання.

Посилання

Abbs, B., Freebairn, I. (1991). Blueprint Intermediate. London: Longman.

Harmer, J. (2007). How to Teach English. Harlow: Pearson Education Limited.

Hedge, T. (2000). Teaching and Learning in the Language Classroom. Oxford University Press.

Scrivener, J. (2011). Leraning Teaching: the Essential Guide to English Language Teaching. London: Macmillan education.

Bondaruk, Ya. V. (2017). English Practice. Uman: Vizavi.

Bilenka, Yu. O., Kolomiiets, M. M. (2019). Praktyka usnoho ta pysemnoho movlennia. Uman [in Ukrainian].

Redko, V. H. (2017). Konstruiuvannia zmistu shkilnykh pidruchnykiv z inozemnykh mov: teoriia i praktyka. Kyiv: Pedahohichna dumka [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-27

Як цитувати

Бондарук, Я. (2020). ЗАСОБИ РОЗВИТКУ НАВИЧОК ГОВОРІННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(21), 33–40. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(21).2020.210214

Номер

Розділ

Статті