ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИДАКТИЧНИХ УМОВ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАНЦІВ ДИТЯЧОГО ХОРЕОГРАФІЧНОГО КОЛЕКТИВУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(21).2020.210219Ключові слова:
хореографія, навчальна діяльність, структура, компонент, дитячий хореографічний колектив.Анотація
У статті охарактеризовано модель реалізації навчальної діяльності вихованців дитячого хореографічного колективу як специфічного виду цілеспрямованої діяльності для оволодіння системою хореографічних знань, як інформації, що підлягає опануванню, хореографічних умінь та навичок як способів діяльності, досвіду хореографічної творчості та емоційно-морального сприйняття хореографічних творів, що дає нам уявлення про взаємозв’язок процесів навчання і опанування хореографічним мистецтвом. З’ясовано структурні компоненти навчальної діяльності вихованців дитячого хореографічного колективу: мотиваційний, цільовий, діяльнісно-творчий та рефлексивно-суб’єктний.Посилання
Androshchuk, L. (2019). Kontseptualni zasady ta napriamy rozvytku khoreohrafichno-pedahohichnoi osvity v Ukraini. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia, Issue 2, 13–20 [in Ukrainian].
Berezova, H. (1989). Khoreohrafichna robota z doshkilniatamy. K.: Muzychna Ukraina [in Ukrainian].
Bohuta, V. (2015). Khoreohrafichne vykhovannia tvorchoi osobystosti v pozashkilnykh navchalnykh zakladakh: stan, problemy i perspektyvy. Estetyka i etyka pedahohichnoi dii, Issue 10, 94–105 [in Ukrainian].
Burlia, O. A. (2004). Formuvannia pedahohichnoi maisternosti kerivnyka dytiachoho khoreohrafichnoho obiednannia. Candidate’s thesis. K. [in Ukrainian].
Vahanova, A. Ya. (2007). Osnovy klasychnoho tantsiu. Moskva: Lan [in Russian].
Glushkovskiy, A. P. (1940). Vospominaniya baletmeystera. M.; L.: Iskusstvo [in Russian].
Zakharov, R. (1983). Sochineniye tantsa: Stranitsy pedagogicheskogo opyta. Moskva: Iskusstvo [in Russian].
Zozulia, K. V. (2019). Osnovni dydaktychni pryntsypy navchannia khoreohrafii ditei doshkilnoho ta molodshoho shkilnoho viku. Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnii shkolakh, 62, Vol. 1, 16–20 [in Ukrainian].
Kolnohuzenko, B. M. (2003). Metodyka roboty z khoreohrafichnym kolektyvom. Kharkiv [in Ukrainian].
Martynenko, O. V. (2012).Teoriia ta metodyka roboty z dytiachym khoreohrafichnym kolektyvom. Donetsʹk: LANDON-KHKHI [in Ukrainian].
Marushka, M. M., Stetskiv, P. T. (2017). Teoriia i metodyka klasychnoho tantsiu. Drohobych: Redaktsiino-vydavnychyi viddil Drohobytskoho derzhavno pedahohichnoho universytetu imeni Ivana Franka, Ch. 1. [in Ukrainian].
Mostova, I. S. (2018). Napriamy rozvytku narodno-stsenichnoho tantsiu u tvorchykh dorobkakh myttsiv baletmeisterskoi shkoly Slobozhanshchyny. Kulʹturolohiia ta sotsialni komunikatsii: innovatsiini stratehii rozvytku: proceedings of the Scientific Conference. Kharkiv, 338–339 [in Ukrainian].
Tarasova, N. B. (2015). Teoriya i metodika prepodavaniya narodno-stsenycheskogo (kharakternogo) tantsa. Sankt-Peterburg: Akad. Russkogo baleta im. A. Ya. Vaganovoy [in Russian].
Shalapa, S. V., Korysko, N. M. (2015). Metodyka roboty z khoreohrafichnym kolektyvom. K.: NAKKKiM, Ch. 1, 35–73 [in Ukrainian].
Tsvietkova, L. Yu. (2005). Metodyka vykladannia klasychnoho tantsiu. K.: Alterpres [in Ukrainian].