СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА ОЦІНКА ЇХ ВЛАСНОЇ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ І ЗДОРОВ’Я
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(21).2020.210225Ключові слова:
фізичне виховання, фізична підготовка, фізичне здоров’я, студенти, самовдосконалення, педагогічні спеціальності, рухова активність, оцінка фізичної підготовленості.Анотація
статті розглядається ставлення студентів педагогічних спеціальностей до фізичного виховання та оцінка їх власної фізичної підготовленості і здоров’я. У самооцінці студентів установлено закономірність: чим більше студенти обізнані з методами самоконтролю фізичного стану, тим краще вони оцінюють свій рівень знань для управління ним, тим більше вони мотивовані продовжувати вдосконалювати свої фізичні здібності. Метою статті є розкриття значення навчальної дисципліни «Фізичне виховання» в цілому й окремих її завдань для майбутньої професійної діяльності.Посилання
Zakharina, Ye. A. (2008). Formirovanie motivatsii k dvigatelnoj aktivnosti v protsesse fizicheskogo vospitaniya studentov vysshikh uchebnykh zavedenij. Extended abstract of candidate´s thesis. Kiev [in Ukrainian].
Kuznetsova, O. T. (2005). Fizychna i rozumova pratsezdatnist studentiv z nyzkym rivnem fizychnoi pidhotovlenosti. Extended abstract of candidate´s thesis. Lviv [in Ukrainian]. 3. Mayevskyi, M. I. (2016). Tsinnisni oriientatsii u sferi fizychnoi kultury i sportu studentiv pedahohichnykh spetsialnostey. Doktor’s thesis. Dnipropetrovsk [in Ukrainian].
Marchenko, O. Yu. (2010). Formuvannia tsinnisnykh katehoriy osobystoi fizychnoi kultury u studentskoi molodi. Extended abstract of candidate´s thesis. Dnipropetrovsk [in Ukrainian].
Moskalenko N., Korzh N. (2016). Tekhnolohiia formuvannia tsinnisnoho stavlennia u studentiv do samostiynykh zanyat fizychnoiu kulturoiu. Sportyvnyy visnyk Prydniprovi Prydniprovsky Sports Newslette, 1, 201–206 [in Ukrainian].
Muntian, V. S. (2005). Voprosy standartizatsii i kriteriev otsenki fizicheskoj podgotovlennosti studentov v svete integratsii v evropeyskoe obrazovatelnoe prostranstvo. Fizicheskoe vospitanie i sport v vysshukh uchebnykh zavedeniyakh: integratsiya v evropeyskoe obrazovatelnoe prostranstvo: Proceedings of the Internasional Conference. Kharkiv: HGADI, 216–220 [in Ukrainian].
Temchenko, V. A, Kovtun, E. V. (2011). Otsenivanie uspevaemosti studentov, zanimayushchikhsya nastolnym tennisom. Fizicheskoe vospitanie studentov Physical education of students, 2, 97–99 [in Ukrainian].
Temchenko, V. A., Muntjan, V. S. (2011). Ocenivanie uspevaemosti studentov po discipline «Fizicheskoe vospitanie». Fizicheskoe vospitanie studentov Physical education of students, 1, 123–125 [in Ukrainian].
Temchenko, V. A., Chucha, N. I. (2012). Ocenivanie uspevaemosti studentov, zanimayushhihsja basketbolom. Fizicheskoe vospitanie studentov Physical education of students, 3, 108–111 [in Ukrainian].
Fizicheskoe vospitanie i sport v vysshih uchebnyh zavedenijah: integracija v evropejskoe obrazovatelnoe prostranstvo. (2005). Mezhdunar. elektron. nauch. konf. (Harkov, 26 aprelja 2005 r.) International. electron. Scientific Conference. Kharkov [in Ukrainian].
Tsybulska, V. V. (2015). Formuvannia motyvatsii do profesiyno-prykladnoi fizychnoi pidhotovky studentiv pedahohichnykh spetsialnostey na riznykh formakh navchannia. Extended abstract of candidate’s thesis. Dnipropetrovsk [in Ukrainian].