НАУКОВІ ПРИНЦИПИ РЕАЛІЗАЦІЇ МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Олександр Кірдан Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine https://orcid.org/0000-0003-2667-6589

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(21).2020.210227

Ключові слова:

методологічні засади, наукові принципи, загально дидактичні принципи, інноваційно-професійні принципи, закономірності, модель, професійна підготовка, система неперервної освіти, майбутні економісти.

Анотація

У статті обґрунтовано наукові принципи реалізації авторської моделі професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти. Застосовано методи дослідження: аналіз, синтез, узагальнення, конкретизація, порівняння, експлікація, генералізація. Виокремлено та обґрунтовано загальнодидактичні (неперервної професійної освіти та самоосвіти, цілісності, науковості, комплексності, наступності, послідовності й систематичності, системності, професійної спрямованості навчання та ін.) та інноваційно-професійні принципи реалізації авторської моделі професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти: спрямованість на цілісне формування і розвиток особистості майбутнього економіста; відповідність змісту професійної підготовки сучасним тенденціям розвитку науки, виробництва і технологій; узгоджене використання форм, методів і технологій навчання та викладання; рефлексії; індивідуального зворотного зв’язку; урахування вимог роботодавця-стейкхолдера та ін.

Біографія автора

Олександр Кірдан, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри економіки та соціально-поведінкових наук.

Посилання

Gritsenko, L. I. (2008). Teoriia i praktika obucheniya: integrativnyy podkhod. M.: Akademiya [in Russian].

Zankov, L. V. (1990). Izbrannyye pedagogicheskiye trudy. M.: Pedagogika [in Russian].

Kirdan, O. P. (2019). Model’ i organizatsionno-pedagogicheskiye usloviya razvitiya professional’noy podgotovki budushchikh ekonomistov v sisteme nepreryvnogo obrazovaniya. Nauka i Studia. Pedagogiczne Nauki. Polska: Przemysl, 9(198), 32–40 [in Russian].

Kirdan, O. P. (2018). Kontseptsiia ta pedahohichna systema rezultat-oriientovanoi profesiinoi pidhotovky maibutnikh ekonomistiv. Jurnalul Umanitar Modern, 1, 22–27 [in Ukrainian].

Lektsii z pedahohiky vyshchoi shkoly: navch. Posibnyk. (2006). V. I. Lozovoi (Ed.). Kharkiv: OVS. [in Ukrainian].

Metodolohichni zasady pedahohichnoho doslidzhennia. (2013). V. S. Kuryla, Ye. M. Khrykova (Ed.). Luhansk: Vyd-vo DZ «LNU im. T. Shevchenka» [in Ukrainian].

Fitsula, M. M. (2006). Pedahohika vyshchoi shkoly. K.: Akademvydav [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-27

Як цитувати

Кірдан, О. (2020). НАУКОВІ ПРИНЦИПИ РЕАЛІЗАЦІЇ МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(21), 89–96. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(21).2020.210227

Номер

Розділ

Статті