ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Інна Нестеренко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-1486-0568
  • Галина Бондар Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7321-8137

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(21).2020.210233

Ключові слова:

майбутні спеціалісти, іншомовна підготовка, професійно орієнтоване навчання, перцептивна модальність, мовленнєва діяльність, загально-методичні принципи навчання, принцип візуального сприйняття інформації, новітні технології навчання.

Анотація

Стаття висвітлює проблему іншомовної підготовки студентів економічних спеціальностей. Визначено, що основною особливістю іноземної мови є професійно орієнтований підхід до її вивчення, що передбачає формування у студентів здатності до іншомовного спілкування у конкретних сферах і ситуаціях. Досліджено значимість, зміст, інструменти реалізації та результати навчання. За допомогою діагностики домінуючої перцептивної модальності С. Єфремцева охарактеризовано домінуючий тип особистості майбутніх економістів, що дало змогу визначити їх загальні особливості для подальшої побудови професійно орієнтованого навчання іноземній мові, а також окреслити найкращі технології такого навчання.

Біографії авторів

Інна Нестеренко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов.

Галина Бондар, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов.

Посилання

Belavska, O. (2015). Pertseptyvni styli – zaporuka efektyvnogo navchania [Perceptual styles are the key to effective learning]. Pedagogichna osvita: teoria i praktyka – Teacher education: theory and practice, issue 18, 30–36 [in Ukrainian].

Kyjanka, V. O. (2014). Formuvannia motyvatsii studentiv v protsesi vyvchennia inozemnoi movy zasobamy innovatsiinyh tehnologii. Polsko-Ukrainskyi Visnyk pid red. Kazymyra Redzinskogo I Dmytra Gertsuka – Polish-Ukrainian periodical edition, edited by Casimir Redzinski and Dmytro Hertsyuk, 167–176 [in Ukrainian].

Stankevych, N. (2007). Vydy movlennjevoji dijaljnosti v aspekti linghvodydaktyky [Types of speech activity in the aspect of linguistics]. Teorija i praktyka vykladannja ukrajinsjkoji movy jak inozemnoji – Theory and practice of teaching Ukrainian as a foreign language, issue 2, 40–47 [in Ukrainian].

Bratko, A. (1977). Informatsia i psihika. Novosibirsk: Nauka [in Russian].

Pokushalova, L. V., Serebrjakova, L. T. (2005). Obuchenye professyonaljno oryentyrovannomu jazyku v tekhnycheskom vuze. Molodoj uchenyj – Young scientist, 5, 305–307 [in Russian].

Obrazcov, P. Y., Ivanova, O. Y. (2005). Professyonaljno-oryentyrovannoe obuchenye inostrannomu jazyku na nejazykovykh fakuljtetakh vuzov. Moskva: Orel [in Russian].

Fetyskyn, N. P., Kozlov, V. V., Manujlov, Gh. M. (2002). Socyaljno-psykhologhycheskaja dyaghnostyka razvytyja lychnosty y malykh ghrupp. Moskva: Izd-vo Instytuta Psykhoterapyy [in Russian].

Seretny, A., Lipińska, E. (2000). ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego [ABC methodology of teaching Polish as a foreign language]. Krakόw, Poland: Universitas [in Polish].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-27

Як цитувати

Нестеренко, І., & Бондар, Г. (2020). ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(21), 112–117. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(21).2020.210233

Номер

Розділ

Статті