МОНІТОРИНГ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ З ЕКОНОМІКИ

Автор(и)

  • Євген Підлісний Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-3127-2116

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(21).2020.210235

Ключові слова:

моніторинг, формування правової культури, майбутні бакалаври з економіки, фахова підготовка, правова обізнаність, фахові дисципліни.

Анотація

У статті здійснено спробу здійснити моніторинг процесу формування правової культури майбутніх бакалаврів з економіки у процесі фахової підготовки. Розкрито стан їхньої професійної підготовки. Встановлено, що економічні дисципліни мають значний педагогічний потенціал для виховання особистості бакалавра, який володіє правовою культурою. Проте правовий потенціал економічних дисциплін використовується не повною мірою. Продемонстровано відносну юридичну грамотність студентів, оскільки, в переважній більшості, на всіх етапах навчання вони високо оцінюють значимість дотримання правових норм як для життя суспільства, так і для власної професійної діяльності. Виявлено суттєві прогалини в професійній підготовці студентів.

Біографія автора

Євген Підлісний, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент.

Посилання

Babkova-Pylypenko, N. P. (2011). Formuvannia liderskykh yakostei maibutnikh ekonomistiv u protsesi profesiinoi pidhotovky. Candidate’s thesis. Yalta [in Ukrainian].

Balovsiak, N. V. (2006). Formuvannia informatsiinoi kompetentnosti maibutnoho ekonomista v protsesi profesiinoi pidhotovky. Candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Benkovych, N. V. (2014). Pedahohichni umovy monitorynhu yakosti profesiinoi pidhotovky maibutnikh ekonomistiv u vyshchomu navchalnomu zakladi. Candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Buzhykova, R. I. (2010). Pedahohichni tekhnolohii profesiino oriientovanoho navchannia studentiv ekonomichnykh koledzhiv. Candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Vyshpolska, V. F. (2013). Formuvannia bazovykh kompetentnostei maibutnikh ekonomistiv-mizhnarodnykiv u profesiinii pidhotovtsi. Candidate’s thesis. Khmelnytskyi [in Ukrainian].

Vlasiuk, I. V. (2015). Formuvannia profesiino-terminolohichnoi kompetentnosti maibutnikh bakalavriv ekonomiky v protsesi vyvchennia fakhovykh dystsyplin. Candidate’s thesis. Vinnytsia [in Ukrainian].

Zhumagazina Zh. A. (2010). Social'no-pedagogicheskoe proektirovanie uchebnoj dejatel'nosti bakalavra jekonomiki. Candidate’s thesis. Orenburh [in Russian].

Ivanchenko, Ye. A. (2011). Teoretyko-metodychni zasady systemy intehratyvnoi profesiinoi pidhotovky maibutnikh ekonomistiv. Candidate’s thesis. Vinnytsia [in Ukrainian].

Ignatov, V. M. (2007). Formirovanie pravosoznanija budushhih jekonomistov pravoohranitel'nyh organov v vuze MVD Rossii. Candidate’s thesis. Sankt-Peterburh [in Russian].

Korniev, R. S. (2005). Pidhotovka maibutnikh ekonomistiv-ahrarnykiv do profesiinoi informatsiinoi diialnosti. Candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Krutous, T. P. (2015). Formuvannia fakhovoi kompetentnosti maibutnikh bakalavriv ekonomiky u protsesi navchannia pryrodnycho-naukovykh dystsyplin. Candidate’s thesis. Vinnytsia [in Ukrainian].

Maksymchuk, L. V. (2012). Pidhotovka maibutnikh ekonomistiv-mizhnarodnykiv do profesiinoi diialnosti zasobamy interaktyvnykh tekhnolohii. Candidate’s thesis. Khmelnytskyi [in Ukrainian].

Mel'nichuk, O., Jakovleva, A. (2000). Model' specialista: (k voprosu o gumanizacii obrazovanija). Vysshee obrazovanie v Rossii, 5, 19–25 [in Russian].

Naboka, O. H. (2012). Profesiino-oriientovani tekhnolohii navchannia u fakhovii pidhotovtsi maibutnikh ekonomistiv: teoriia i metodyka zastosuvannia. Slov’iansk [in Ukrainian].

Orel, V. V. (2011). Pedahohichni umovy sotsializatsii maibutnikh ekonomistiv i menedzheriv u fakhovii pidhotovtsi. Candidate’s thesis. Zaporizhzhia [in Ukrainian].

Parkhomets, V. O. (2010). Kompetentisnyi pidkhid yak chynnyk modernizatsii zmistu pidhotovky ekonomistiv. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu imeni Ivana Franka. Seriia: Pedahohichni nauky, 50, 192–196 [in Ukrainian].

Potomahin, V. V. (2009). Formirovanie pravovoj kul'tury studentov nejuridicheskogo profilja podgotovki. Candidate’s thesis. Kursk [in Ukrainian].

Ptakhina, O. M. (2011). Zastosuvannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii u protsesi pidhotovky fakhivtsiv ekonomichnoho profiliu. Ekonomichnyi visnyk Donbasu, 3, 154–157 [in Russian].

Raspopova, T. V. (2002). Professional'naja napravlennost' jekonomicheskogo obuchenija studentov vuzov po disciplinam obshheprofessional'nogo cikla. Candidate’s thesis. Magnitogorsk [in Russian].

Rzhevska, N. V. (2017). Formuvannia pravovoi kompetentnosti maibutnikh bakalavriv z tovaroznavstva i torhovelnoho pidpryiemnytstva u protsesi profesiinoi pidhotovky. Candidate’s thesis. Pereiaslav-Khmelnytskyi [in Ukrainian].

Silichova, T. V. (2012). Formuvannia sub’iekt-sub’iektnykh vidnosyn u protsesi fakhovoi pidhotovky maibutnikh ekonomistiv u vyshchykh navchalnykh zakladakh. Candidate’s thesis. Kharkiv [in Ukrainian].

Teorija gosudarstva i prava (2001). N. I. Matuzov, A. V. Mal'ko (Eds). Moskva: Jurist# [in Russian].

Yakovenko, O. I. (2015). Formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh ekonomistiv u protsesi praktychnoi pidhotovky. Candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Bartlett, R., King, P. (1990). Teaching Economics as a Laboratory Science. Journal of Economic Education, 21, 2, 181–193.

Endeshaw, A. (2002). Teaching law to business students: an inquiry into curriculum and methodology. The Law Teacher, 36, 24.

Mohsen, F. (2002). Internetbasierte Lehr-Lernmethoden fur die wirtschaftswissenschaftliche Hochschulausbildung. Konzeption und prototypische Implementierung am Beispiel eines Planspiels. Dissertation zur Erlangung des wirtschaftswissenschaftlichen Doktorgrades der wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät der Universität Göttingen. Göttingen.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-27

Як цитувати

Підлісний, Є. (2020). МОНІТОРИНГ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ З ЕКОНОМІКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(21), 118–131. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(21).2020.210235

Номер

Розділ

Статті