ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ ТРЕНІНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Оксана Цюняк ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»., Україна https://orcid.org/0000-0002-4573-1865

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(21).2020.210246

Ключові слова:

професійна підготовка, професійна готовність, майбутні магістри початкової освіти, інноваційна діяльність, тренінгові технології, тренінг, педагогічна взаємодія, співпраця.

Анотація

У статті окреслено загальні принципи тренінгових технологій як ефективного засобу формування професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Доведено, що використання тренінгових технологій сприятиме не тільки вдосконаленню процесу професійної освіти майбутніх фахівців і кращому засвоєнню теоретичного матеріалу з фахових дисциплін, але й надаватиме кожному з них можливості для особистісного та професійного становлення. Це у свою чергу, формуватиме здатність успішно вирішувати професійні завдання та бути готовим до здійснення інноваційної діяльності.

Біографія автора

Оксана Цюняк, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника».

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки початкової освіти.

Посилання

Anishchenko, O. V. (2015). Metodyka orhanizatsii i provedennia treninhiv z rozvytku osobystisnykh i profesiinykh yakostei doroslykh. Osvita doroslykh: teoriia, dosvid, perspektyvy – Adult education: theory, experience, perspectives, 2, 14–20 [in Ukrainian].

Barko, V. I. (2004). Metodyka provedennia treninhiv upravlinskoho spriamuvannia. Praktychna psykholohiia ta sotsialna robota – Practical Psychology and Social Work, 4, 70–76 [in Ukrainian].

Bondarieva, L. I. (2005). Metodychni aspekty rozrobky ta provedennia navchalnoho treninhu studentiv u vyshchii profesiinii shkoli. Pedahohika i psykholohiia profesiinoi osvity – Pedagogy and psychology of vocational education, 6, 48–58 [in Ukrainian].

Bondarieva, L. I. (2006). Navchalnyi treninh yak zasib profesiinoi pidhotovky maibutnikh menedzheriv orhanizatsii v ekonomichnykh universytetakh. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Breusenko-Kuznietsov, O. (2003). Psykholohichni treninhy: vid profanatsii ta dyskredytatsii do avtentychnoho zastosuvannia u vyshchii shkoli. Vyshcha osvita Ukrainy – Higher education in Ukraine, 4, 112–116 [in Ukrainian].

Vachkov, I. V. (2000). Osnovy tehnologii gruppovogo treninga. Psihotehniki. Moskva: Os’-89 [in Russian].

Melnychuk, I. M. (2007). Tsilovi aspekty vykorystannia treninhiv. Psykholoho-pedahohichni problemy silskoi shkoly – Psychological-pedagogical problems of rural school. Uman, 19, 185–192 [in Ukrainian].

Moroz, L. I., Yakovenko, L. I. (2004). Treninhovi tekhnolohii navchannia studentiv u VNZ. Kyiv [in Ukrainian].

Shcherban, P. M. (2004). Navchalno-pedahohichni ihry u vyshchykh navchalnykh zakladakh. Kyiv: Vyshcha shkla [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-27

Як цитувати

Цюняк, О. (2020). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ ТРЕНІНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(21), 152–157. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(21).2020.210246

Номер

Розділ

Статті