ЗАОХОЧЕННЯ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ КРАЇН ЄВРОСОЮЗУ ЯК ВАЖЛИВЕ ПІДҐРУНТЯ СТВОРЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258463Анотація
Визначено, що заохочення викладачів країн Євросоюзу може бути підставою для відзначення у спосіб матеріального, організаційного, особистого характеру; у винагороді за професійну педагогічну діяльність. Встановлено, що заохочувальні процедури – це взаємозалежна, взаємообумовлена процедура дій, спрямованих на досягнення певного результату, який обумовлений нормами заохочувальних систем кожної країни Євросоюзу. Зазначено на необхідності змін у діяльності викладачів іноземної мови, які формулюють сьогодні нові цілі та їх досягнення за допомогою інноваційних педагогічних технологій. Проаналізовані погляди вітчизняних і закордонних науковців, які вказують на відмінності систем заохочень країн Євросоюзу.
Ключові слова: країни Євросоюзу; заохочення; викладачі; викладачі іноземних мов; системи мотивації; стимулювання; професійна компетентність; інноваційна діяльність; самовдосконалення; саморозвиток.