ЗАОХОЧЕННЯ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ КРАЇН ЄВРОСОЮЗУ ЯК ВАЖЛИВЕ ПІДҐРУНТЯ СТВОРЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Олександра Борзенко Харківський національний автомобільно-дорожній університет., Україна https://orcid.org/0000-0001-6182-9267

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258463

Анотація

Визначено, що заохочення викладачів країн Євросоюзу може бути підставою для відзначення у спосіб матеріального, організаційного, особистого характеру; у винагороді за професійну педагогічну діяльність. Встановлено, що заохочувальні процедури – це взаємозалежна, взаємообумовлена процедура дій, спрямованих на досягнення певного результату, який обумовлений нормами заохочувальних систем кожної країни Євросоюзу. Зазначено на необхідності змін у діяльності викладачів іноземної мови, які формулюють сьогодні нові цілі та їх досягнення за допомогою інноваційних педагогічних технологій. Проаналізовані погляди вітчизняних і закордонних науковців, які вказують на відмінності систем заохочень країн Євросоюзу.

Ключові слова: країни Євросоюзу; заохочення; викладачі; викладачі іноземних мов; системи мотивації; стимулювання; професійна компетентність; інноваційна діяльність; самовдосконалення; саморозвиток.

Біографія автора

Олександра Борзенко, Харківський національний автомобільно-дорожній університет.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-28

Як цитувати

Борзенко, О. (2022). ЗАОХОЧЕННЯ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ КРАЇН ЄВРОСОЮЗУ ЯК ВАЖЛИВЕ ПІДҐРУНТЯ СТВОРЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(25), 6–14. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258463

Номер

Розділ

Статті