КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ ЗМІСТУ КУРСІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІДЕРЛАНДІВ ТА УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258468Анотація
У статті проаналізовано чинні навчальні плани Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини та Утрехтського університету прикладних наук, на основі яких здійснено дослідження. Визначено переваги та недоліки у змісті освіти майбутніх учителів іноземних мов. Для реалізації завдань дослідження було використано методи порівняння, аналізу, узагальнення та систематизації. Як результат: було виявлено зміни позитивного та негативного характеру та їхній вплив на якість освіти майбутніх учителів іноземних мов в Україні та Нідерландах.
Ключові слова: професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов; зміст педагогічної освіти; навчальний план; цикли професійної підготовки; освітня програма; європейські освітні стандарти; навчальні дисципліни; здобувачі вищої освіти.