МОЖЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258469Анотація
Розкрито проблему формування здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх учителів початкової школи. Доведено її актуальність, що підтверджено реформуванням освіти в усіх сферах її діяльності. Розглянуто суть поняття «здоров’язбережувальна компетентність» як інтегральної якості особистості, яка проявляється у загальній здатності та готовності до здоров’язбережувальної діяльності, що ґрунтується на інтеграції знань, умінь, навичок, ціннісних ставлень особистості, спрямованих на збереження фізичного, соціального, психічного та духовного здоров’я – власного та оточення. Представлено освітній компонент «Здоров’язбережувальні технології з методикою навчання в початковій школі».
Ключові слова: майбутні учителі початкової школи; учитель початкових класів закладу загальної середньої освіти; учитель закладу загальної середньої освіти; учитель з початкової освіти; компетентності; здоров’язбережувальна компетентність; професійний стандарт; державний стандарт.