МОЖЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258469

Анотація

Розкрито проблему формування здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх учителів початкової школи. Доведено її актуальність, що підтверджено реформуванням освіти в усіх сферах її діяльності. Розглянуто суть поняття «здоров’язбережувальна компетентність» як інтегральної якості особистості, яка проявляється у загальній здатності та готовності до здоров’язбережувальної діяльності, що ґрунтується на інтеграції знань, умінь, навичок, ціннісних ставлень особистості, спрямованих на збереження фізичного, соціального, психічного та духовного здоров’я – власного та оточення. Представлено освітній компонент «Здоров’язбережувальні технології з методикою навчання в початковій школі».

Ключові слова: майбутні учителі початкової школи; учитель початкових класів закладу загальної середньої освіти; учитель закладу загальної середньої освіти; учитель з початкової освіти; компетентності; здоров’язбережувальна компетентність; професійний стандарт; державний стандарт.

Біографії авторів

Олексій Муковіз, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії початкового навчання.

Людмила Красюк, Університет Григорія Сковороди в Переяславі.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, теорії та методики початкової освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-28

Номер

Розділ

Статті