ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ GO-LAB ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ З ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258471Анотація
Розкрито сутність та проаналізовано особливості використання технології дослідницького навчання в підготовці майбутніх учителів природничих наук. Наведено порівняльну характеристику традиційної технології та технології дослідницько-орієнтованого навчання. Проаналізовано можливості екосистеми Go-Lab для формування дослідницького мислення майбутніх учителів природничих наук. Представлено методику, розкрито структуру та зміст усіх етапів дослідницько-орієнтованого навчання на основі платформи Go-Lab. Реалізацію запропонованого підходу продемонстровано на прикладі розробки дослідницького навчального простору із загальної фізики «Рух тіла, кинутого під кутом до горизонту».
Ключові слова: дослідницько-орієнтоване навчання; інноваційні технології навчання; Go-Lab; Graasp; дослідницький навчальний простір; загальна фізика; компетентності; учитель природничих наук.