ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ GO-LAB ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ З ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Юлія Решітник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7937-2880
  • Катерина Ільніцька Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-6179-5543

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258471

Анотація

Розкрито сутність та проаналізовано особливості використання технології дослідницького навчання в підготовці майбутніх учителів природничих наук. Наведено порівняльну характеристику традиційної технології та технології дослідницько-орієнтованого навчання. Проаналізовано можливості екосистеми Go-Lab для формування дослідницького мислення майбутніх учителів природничих наук. Представлено методику, розкрито структуру та зміст усіх етапів дослідницько-орієнтованого навчання на основі платформи Go-Lab. Реалізацію запропонованого підходу продемонстровано на прикладі розробки дослідницького навчального простору із загальної фізики «Рух тіла, кинутого під кутом до горизонту».

Ключові слова: дослідницько-орієнтоване навчання; інноваційні технології навчання; Go-Lab; Graasp; дослідницький навчальний простір; загальна фізика; компетентності; учитель природничих наук.

Біографія автора

Катерина Ільніцька, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-28

Як цитувати

Решітник, Ю., & Ільніцька, К. (2022). ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ GO-LAB ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ З ФІЗИКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(25), 49–59. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258471

Номер

Розділ

Статті