ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ: ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД

Автор(и)

  • Вікторія Сліпенко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-0123-4645

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258473

Анотація

Розглянуто проблему вдосконалення професійної підготовки спортивних тренерів і майбутніх учителів фізичної культури під час навчання у закладі вищої освіти. Актуальність дослідження обумовлена наявністю протиріччя між зростанням вимог до іншомовної комунікативної компетентності випускників вишу і не до кінця визначеними теоретичними та практичними ідеями навчання іноземної мови як засобу професійного становлення. Автором визначено сутність, структуру, зміст та приклади активних методів і технологій навчання, що використовують викладачі вишу та які стимулюють творчий аспект застосування знань, умінь і навичок майбутніми вчителями фізичної культури у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності.

Ключові слова: іноземна мова; компетенція; іншомовна комунікативна компетентність; особистісний розвиток; спортивні тренери; учителі фізичної культури; активні методи; технології навчання.

Біографія автора

Вікторія Сліпенко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор філософії зі спеціальності 011 – Освітні, педагогічні науки, старший викладач кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-28

Як цитувати

Сліпенко, В. (2022). ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ: ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(25), 60–66. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258473

Номер

Розділ

Статті