ЕФЕКТИВНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ АВТЕНТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ, СПРЯМОВАНИХ НА РОЗВИТОК НАВИЧОК СЛУХОВОГО СПРИЙМАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Ольга Жупаник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-0567-8158

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258474

Анотація

У статті розглянуто ефективність застосування оригінальних англомовних ресурсів на заняттях з англійської мови як основного чинника розвитку навичок слухового сприйняття. Проаналізовано термін «автентичні матеріали» та визначено їхні основні види. Здійснено теоретичне обґрунтування використання таких засобів на основі аналізу досліджень науковців; окреслено основні труднощі у роботі з автентичними матеріалами та можливості їх імплементації на заняттях; окреслено якісні критерії відбору оригінальних аудіовізуальних засобів та рекомендації щодо їх застосування.

Ключові слова: автентичні матеріали; освітній процес; соціокультурна компетентність; слухання; аудіювання; фонетика; іноземна культура; аудіовізуальні засоби.

Біографія автора

Ольга Жупаник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач-стажист кафедри англійської мови та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-28

Як цитувати

Жупаник, О. (2022). ЕФЕКТИВНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ АВТЕНТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ, СПРЯМОВАНИХ НА РОЗВИТОК НАВИЧОК СЛУХОВОГО СПРИЙМАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(25), 67–74. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258474

Номер

Розділ

Статті