ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ МИКОЛИ ЛЕОНТОВИЧА: ДЖЕРЕЛЬНА БАЗА ДОСЛІДЖЕННЯ

Автор(и)

  • Олена Кірдан Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7295-4722

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258476

Анотація

У статті на основі хронологічного критерію та врахування аспектів інформації, що міститься у джерелі, виокремлено та схарактеризовано п’ять груп джерел дослідження педагогічних ідей М. Леонтовича: праці М. Леонтовича; архівні джерела; енциклопедичні видання; інтерпретаційні видання; спогади, листи та документальні ювілейні видання. Проведений аналіз дозволив констатувати, що в працях сучасних дослідників акцентовано на використанні творчої спадщини М. Леонтовича у професійній підготовці майбутніх педагогів-музикантів та уроках у закладах освіти; впливу музичної спадщини композитора на формування ціннісних орієнтацій здобувачів освіти.

Ключові слова: історія вітчизняної педагогіки; Микола Леонтович; джерельна база; педагогічні ідеї; персоналія; методи історико-педагогічних досліджень; музична освіта; ювілей.

Біографія автора

Олена Кірдан, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-28

Як цитувати

Кірдан, О. (2022). ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ МИКОЛИ ЛЕОНТОВИЧА: ДЖЕРЕЛЬНА БАЗА ДОСЛІДЖЕННЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(25), 75–81. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258476

Номер

Розділ

Статті