КЛАСИФІКАЦІЯ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258478Анотація
У статті здійснено огляд сучасних підходів до навчання англійської мови як іноземної та представлено різні класифікації методів навчання з точки зору історичного розвитку дидактики. Результати, отримані під час спостереження і тестування, показують, що успішність опанування іноземної мови визначається не лише когнітивними процесами, пов’язаними з роботою мозку, а й особистісними та соціальними факторами, які впливають на ефективність вивчення іноземної мови та значно підвищують мотивацію до її вивчення.
Ключові слова: компетентнісний підхід; комунікативний підхід; індивідуальний підхід; інтегрований підхід; англійська мова; іншомовна комунікативна компетентність; лінгвістична компетентність; методи навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-04-28
Як цитувати
Комар, О. (2022). КЛАСИФІКАЦІЯ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(25), 82–88. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258478
Номер
Розділ
Статті