КЛАСИФІКАЦІЯ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Ольга Комар Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-5724-3554

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258478

Анотація

У статті здійснено огляд сучасних підходів до навчання англійської мови як іноземної та представлено різні класифікації методів навчання з точки зору історичного розвитку дидактики. Результати, отримані під час спостереження і тестування, показують, що успішність опанування іноземної мови визначається не лише когнітивними процесами, пов’язаними з роботою мозку, а й особистісними та соціальними факторами, які впливають на ефективність вивчення іноземної мови та значно підвищують мотивацію до її вивчення.

Ключові слова: компетентнісний підхід; комунікативний підхід; індивідуальний підхід; інтегрований підхід; англійська мова; іншомовна комунікативна компетентність; лінгвістична компетентність; методи навчання.

Біографія автора

Ольга Комар, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-28

Як цитувати

Комар, О. (2022). КЛАСИФІКАЦІЯ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(25), 82–88. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258478

Номер

Розділ

Статті