ФОРМУВАННЯ ТЕХНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ЯК СКЛАДОВОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Автор(и)

  • Вячеслав Люльченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine https://orcid.org/0000-0002-6728-4744
  • Лариса Сусло Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine https://orcid.org/0000-0003-1137-828X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258479

Анотація

Представлено результати теоретичного дослідження формування технічної компетентності в майбутнього вчителя трудового навчання та технології як складової професійної компетентності. Формування технічної компетентності у майбутнього вчителя трудового навчання та технології буде ідеальним результатом професійної підготовки. Доведено необхідність підготовки такого майбутнього педагога, що опанує необхідні знання про конструкційні матеріали, уміння конструювати вироби; враховуючи властивості матеріалів, зможе здійснювати економічний обрахунок під час підбору матеріалів для проєкту та успішно сформувати власні технічні навички.

Ключові слова: освітній процес; здобувач; учитель трудового навчання; учитель технології; професійна компетентність; технічна компетентність; професійна компетентність; заклад вищої освіти; Нова українська школа; міжпредметний зв’язок.

Біографії авторів

Вячеслав Люльченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Cтарший викладач кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Лариса Сусло, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Cтарший викладач кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-28

Номер

Розділ

Статті