МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ СКЛАДНИК ГРОМАДЯНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Юлія Ляховська Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-4723-0260

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258481

Анотація

У статті розглянуто один зі складників громадянської культури майбутніх учителів іноземної мови – мотиваційно-ціннісний. Розкрито, що мотиваційно-ціннісна сфера є системою усвідомлених мотивів, цілей, потреб, ціннісних установок, якостей. Досліджено процес формування мотиваційно-ціннісного складника, що передбачає: визначення ставлення та вибір схеми поведінки як суб’єкта громадянської діяльності, що включає внутрішні мотиви і дії; розвиток інтелектуальних і творчих здібностей здобувачів; прояв потреби в активній громадянській позиції.

Ключові слова: мотиваційно-ціннісний складник; громадянська культура; майбутні вчителі; іноземна мова; громадянська освіта; цінності; мотиви; ціннісні орієнтації.

Біографія автора

Юлія Ляховська, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Aспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-28

Як цитувати

Ляховська, Ю. (2022). МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ СКЛАДНИК ГРОМАДЯНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(25), 96–105. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258481

Номер

Розділ

Статті