МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ СКЛАДНИК ГРОМАДЯНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258481Анотація
У статті розглянуто один зі складників громадянської культури майбутніх учителів іноземної мови – мотиваційно-ціннісний. Розкрито, що мотиваційно-ціннісна сфера є системою усвідомлених мотивів, цілей, потреб, ціннісних установок, якостей. Досліджено процес формування мотиваційно-ціннісного складника, що передбачає: визначення ставлення та вибір схеми поведінки як суб’єкта громадянської діяльності, що включає внутрішні мотиви і дії; розвиток інтелектуальних і творчих здібностей здобувачів; прояв потреби в активній громадянській позиції.
Ключові слова: мотиваційно-ціннісний складник; громадянська культура; майбутні вчителі; іноземна мова; громадянська освіта; цінності; мотиви; ціннісні орієнтації.