ПРО ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІКИ МАЙНДМEПІНГ ПІД ЧАС РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ВПРАВ З МАТЕМАТИЧНОГО АНАЛІЗУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258483Анотація
Стаття присвячена проблемі застосування ментальних карт в освітньому процесі як однієї з ефективних інноваційних педагогічних технологій візуалізації процесу мислення, засобу візуалізації стану розуміння та застосування теоретичного матеріалу у процесі розв’язування задач із курсу «Математичний аналіз». Доведено, що у поєднані із цифровими сервісами, призначеними для створення карт, ця технологія дозволяє оптимізувати процес розв’язування задач та позитивно впливає на формування у майбутніх учителів компоненти цифрової компетентності як взаємодії та обміну за допомогою цифрових технологій.
Ключові слова: підготовка учителя; математичний аналіз; освіта; ментальна карта; візуалізація; процес мислення; границя; графік; інновації.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-04-28
Як цитувати
Поліщук, Т., & Іщенко, Г. (2022). ПРО ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІКИ МАЙНДМEПІНГ ПІД ЧАС РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ВПРАВ З МАТЕМАТИЧНОГО АНАЛІЗУ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(25), 106–114. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258483
Номер
Розділ
Статті