ПРО ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІКИ МАЙНДМEПІНГ ПІД ЧАС РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ВПРАВ З МАТЕМАТИЧНОГО АНАЛІЗУ

Автор(и)

  • Тетяна Поліщук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-7690-7723
  • Галина Іщенко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-8584-7125

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258483

Анотація

Стаття присвячена проблемі застосування ментальних карт в освітньому процесі як однієї з ефективних інноваційних педагогічних технологій візуалізації процесу мислення, засобу візуалізації стану розуміння та застосування теоретичного матеріалу у процесі розв’язування задач із курсу «Математичний аналіз». Доведено, що у поєднані із цифровими сервісами, призначеними для створення карт, ця технологія дозволяє оптимізувати процес розв’язування задач та позитивно впливає на формування у майбутніх учителів компоненти цифрової компетентності як взаємодії та обміну за допомогою цифрових технологій.

Ключові слова: підготовка учителя; математичний аналіз; освіта; ментальна карта; візуалізація; процес мислення; границя; графік; інновації.

Біографії авторів

Тетяна Поліщук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат фізико-математичних наук, завідувач кафедри вищої математики та методики навчання математики.

Галина Іщенко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри вищої математики та методики навчання математики.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-28

Як цитувати

Поліщук, Т., & Іщенко, Г. (2022). ПРО ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІКИ МАЙНДМEПІНГ ПІД ЧАС РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ВПРАВ З МАТЕМАТИЧНОГО АНАЛІЗУ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(25), 106–114. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258483

Номер

Розділ

Статті