МЕТОДИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ: СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258485Анотація
У статті на основі аналізу психолого-педагогічних наукових джерел та емпіричного аналізу основних понять дослідження розглянуто проблему формування методичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Проаналізовано думки науковців щодо проблеми формування методичної компетентності вчителя; запропоновано власне трактування поняття «методична компетентність майбутнього вчителя початкових класів», розглянуто структурні компоненти методичної компетентності педагога (стимуляційно-мотиваційний, пізнавально-когнітивний, діяльнісно-творчий, особистісно-рефлексивний) та розкрито їхній зміст.
Ключові слова: учитель; майбутній учитель початкових класів; методична компетентність; методична компетентність майбутнього вчителя початкових класів; структура методичної компетентності; структура методичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів.