МЕТОДИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ: СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА

Автор(и)

  • Вікторія Щур КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»., Ukraine https://orcid.org/0000-0001-6888-5333
  • Тетяна Гарачук КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»., Ukraine https://orcid.org/0000-0002-2019-8515

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258485

Анотація

У статті на основі аналізу психолого-педагогічних наукових джерел та емпіричного аналізу основних понять дослідження розглянуто проблему формування методичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Проаналізовано думки науковців щодо проблеми формування методичної компетентності вчителя; запропоновано власне трактування поняття «методична компетентність майбутнього вчителя початкових класів», розглянуто структурні компоненти методичної компетентності педагога (стимуляційно-мотиваційний, пізнавально-когнітивний, діяльнісно-творчий, особистісно-рефлексивний) та розкрито їхній зміст.

Ключові слова: учитель; майбутній учитель початкових класів; методична компетентність; методична компетентність майбутнього вчителя початкових класів; структура методичної компетентності; структура методичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів.

Біографії авторів

Вікторія Щур, КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».

Aспірант.

Тетяна Гарачук, КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».

Kандидат педагогічних наук, в.о. доцента кафедри дошкільної і початкової освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-28

Номер

Розділ

Статті