ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Оксана Браславська Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-0852-686X
  • Людмила Озерова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-7802-7068

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258486

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність формування цифрової компетентності майбутнього педагога. Зазначено, що вчитель повинен мати не лише високий рівень фахової компетентності й педагогічної майстерності, бути готовим до опрацювання значних обсягів інформації, а й також мати готовність до застосування сучасних інформаційних технологій у шкільній практиці. Доведено, що сьогодення інформатизації освіти України вимагає формування такої важливої складової професійної компетентності, як цифрова компетентність майбутніх фахівців.

Ключові слова: цифрова компетентність; цифрова грамотність; майбутні педагоги; інформація; інформаційна культура; інформаційне освітнє інтернет-середовище; професійне зростання; здобувачі вищої освіти.

Біографії авторів

Оксана Браславська, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри географії та методики її навчання.

Людмила Озерова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри географії та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-28

Як цитувати

Браславська, О., & Озерова, Л. (2022). ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(25), 126–135. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258486

Номер

Розділ

Статті