ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ, ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНІХ ВЕБРЕСУРСІВ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ІНФОРМАТИКИ ТА ВИМОГИ ДО ЇХНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258489Анотація
У статті розкрито особливості створення та використання освітніх вебресурсів майбутніми вчителями інформатики та вимоги до їхньої професійної діяльності. Уточнено термін «освітній вебресурс». Досліджено дидактичні можливості освітніх вебресурсів та виділено додаткові їх типи. Виокремлено вимоги до розробки педагогічних програмних засобів. Перераховано характерні особливості та етапи професійної підготовки майбутніх учителів інформатики до створення та використання освітніх вебресурсів.
Ключові слова: особливості; створення; використання; освітні вебресурси; майбутні вчителі; інформатика; вимоги; професійна діяльність; програмні засоби.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-04-28
Як цитувати
Шуляк, А. (2022). ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ, ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНІХ ВЕБРЕСУРСІВ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ІНФОРМАТИКИ ТА ВИМОГИ ДО ЇХНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(25), 157–167. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258489
Номер
Розділ
Статті