ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ, ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНІХ ВЕБРЕСУРСІВ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ІНФОРМАТИКИ ТА ВИМОГИ ДО ЇХНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Андрій Шуляк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-6615-0341

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258489

Анотація

У статті розкрито особливості створення та використання освітніх вебресурсів майбутніми вчителями інформатики та вимоги до їхньої професійної діяльності. Уточнено термін «освітній вебресурс». Досліджено дидактичні можливості освітніх вебресурсів та виділено додаткові їх типи. Виокремлено вимоги до розробки педагогічних програмних засобів. Перераховано характерні особливості та етапи професійної підготовки майбутніх учителів інформатики до створення та використання освітніх вебресурсів.

Ключові слова: особливості; створення; використання; освітні вебресурси; майбутні вчителі; інформатика; вимоги; професійна діяльність; програмні засоби.

Біографія автора

Андрій Шуляк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор філософії, викладач кафедри інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-28

Як цитувати

Шуляк, А. (2022). ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ, ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНІХ ВЕБРЕСУРСІВ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ІНФОРМАТИКИ ТА ВИМОГИ ДО ЇХНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(25), 157–167. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258489

Номер

Розділ

Статті