ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНІСНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ МОВНОЇ ОСВІТИ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

Автор(и)

  • Валентина Коваль Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7698-3600

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258490

Анотація

У статті розглянуто особливості освітніх тенденцій у розвитку та підготовці майбутніх учителів української мови і літератури у закладі вищої освіти, методи, прийоми і засоби їх успішної реалізації. Проаналізовано процес компетентнісно зорієнтованої підготовки вчителів-словесників. Зосереджено увагу на проблемах формування професійної компетентності вчителя. Розкрито тенденції практичної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури та необхідність впровадження в освітній процес академічного простору, навчальних практик, що є потребами сучасного суспільства.

Ключові слова: компетентний мовець; компетентнісний підхід; тенденції розвитку; компетентнісно зорієнтована освіта; компетентний учитель; модернізація освітнього середовища; професійна підготовка; особистісно зорієнтоване навчання; компетентнісна модель.

Біографія автора

Валентина Коваль, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри української мови та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-28

Як цитувати

Коваль, В. (2022). ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНІСНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ МОВНОЇ ОСВІТИ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(25), 168–178. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258490

Номер

Розділ

Статті