ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНІСНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ МОВНОЇ ОСВІТИ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258490Анотація
У статті розглянуто особливості освітніх тенденцій у розвитку та підготовці майбутніх учителів української мови і літератури у закладі вищої освіти, методи, прийоми і засоби їх успішної реалізації. Проаналізовано процес компетентнісно зорієнтованої підготовки вчителів-словесників. Зосереджено увагу на проблемах формування професійної компетентності вчителя. Розкрито тенденції практичної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури та необхідність впровадження в освітній процес академічного простору, навчальних практик, що є потребами сучасного суспільства.
Ключові слова: компетентний мовець; компетентнісний підхід; тенденції розвитку; компетентнісно зорієнтована освіта; компетентний учитель; модернізація освітнього середовища; професійна підготовка; особистісно зорієнтоване навчання; компетентнісна модель.