РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З УПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З УЧНЯМИ В МІЖКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ ЗАКАРПАТТЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267585Анотація
Проаналізовано результати експериментальної перевірки ефективності авторської системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в міжкультурному просторі Закарпаття. Встановлено якісні зміни. У професійному контексті у здобувачів вищої освіти експериментальної групи зменшилися вияви негативних міжкультурних стереотипів, розвинулися комунікабельність і соціальна активність, прагнення до співробітництва з представниками національних меншин. За допомогою методів математичної статистики доведено достовірність отриманих результатів.
Ключові слова: система; педагогічні умови; професійна підготовка; готовність; учитель початкової школи; міжкультурний простір; міжкультурна взаємодія; толерантність.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-12-07
Як цитувати
Молнар, Т. (2022). РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З УПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З УЧНЯМИ В МІЖКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ ЗАКАРПАТТЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(26), 6–12. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267585
Номер
Розділ
Статті