РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З УПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З УЧНЯМИ В МІЖКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ ЗАКАРПАТТЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267585

Анотація

Проаналізовано результати експериментальної перевірки ефективності авторської системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в міжкультурному просторі Закарпаття. Встановлено якісні зміни. У професійному контексті у здобувачів вищої освіти експериментальної групи зменшилися вияви негативних міжкультурних стереотипів, розвинулися комунікабельність і соціальна активність, прагнення до співробітництва з представниками національних меншин. За допомогою методів математичної статистики доведено достовірність отриманих результатів.

Ключові слова: система; педагогічні умови; професійна підготовка; готовність; учитель початкової школи; міжкультурний простір; міжкультурна взаємодія; толерантність.

Біографія автора

Тетяна Молнар, Мукачівський державний університет.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії та методики початкової освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-07

Як цитувати

Молнар, Т. (2022). РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З УПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З УЧНЯМИ В МІЖКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ ЗАКАРПАТТЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(26), 6–12. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267585

Номер

Розділ

Статті