ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ ДОСТОВІРНОСТІ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ З ІНТЕРНЕТ-МЕРЕЖІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ

Автор(и)

  • Сергій Куценко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-8020-2141

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267587

Анотація

У статті розглянуто специфіку використання відеоматеріалів як додаткового джерела інформації на уроках історії. Наголошено на реаліях організації освітнього процесу в умовах війни. Констатовано, що зараз недостатньо використовувати лише підручник, у якому переважно не відображені останні події з новітньої історії України та світу. Звернено увагу на необхідність формування інформаційно-цифрової компетентності в усіх учасників освітнього процесу, розвитку медіаграмотності, уміння розпізнавати маніпуляцію та виявляти фейки у засобах масової інформації чи соціальних мережах.

Ключові слова: інформаційно-цифрова компетентність; інтернет-мережа; фейкові новини; онлайн-сервіси; метадані відео; плагін; медіаосвіта; чат-боти.

Біографія автора

Сергій Куценко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат історичних наук, старший викладач кафедри всесвітньої історії та методик навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-07

Як цитувати

Куценко, С. (2022). ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ ДОСТОВІРНОСТІ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ З ІНТЕРНЕТ-МЕРЕЖІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(26), 13–27. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267587

Номер

Розділ

Статті