ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ ДОСТОВІРНОСТІ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ З ІНТЕРНЕТ-МЕРЕЖІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267587Анотація
У статті розглянуто специфіку використання відеоматеріалів як додаткового джерела інформації на уроках історії. Наголошено на реаліях організації освітнього процесу в умовах війни. Констатовано, що зараз недостатньо використовувати лише підручник, у якому переважно не відображені останні події з новітньої історії України та світу. Звернено увагу на необхідність формування інформаційно-цифрової компетентності в усіх учасників освітнього процесу, розвитку медіаграмотності, уміння розпізнавати маніпуляцію та виявляти фейки у засобах масової інформації чи соціальних мережах.
Ключові слова: інформаційно-цифрова компетентність; інтернет-мережа; фейкові новини; онлайн-сервіси; метадані відео; плагін; медіаосвіта; чат-боти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-12-07
Як цитувати
Куценко, С. (2022). ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ ДОСТОВІРНОСТІ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ З ІНТЕРНЕТ-МЕРЕЖІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(26), 13–27. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267587
Номер
Розділ
Статті