ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ ПІДҐРУНТЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267600Анотація
У статті висвітлено важливість особистісно орієнтованої основи для формування і розвитку професійно ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови шляхом практичної діяльності в освітньому процесі. Розкрито особливості формування професійно ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови під час вивчення дисциплін соціально-гуманітарного циклу. З’ясовано, що використання сучасних технологій сприяє інтелектуальному розвиткові студентів та формуванню професійно ціннісних орієнтацій, розвитку пізнавальної активності інтересів активізації творчої діяльності.
Ключові слова: майбутній учитель іноземної мови; цінності; ціннісні орієнтації; технологія навчання; особистісно орієнтована технологія; соціально-гуманітарні дисципліни; формування професійно ціннісних орієнтацій; механізм формування професійно ціннісних орієнтацій.