ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ ПІДҐРУНТЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Євген Мамчур Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-0558-7715

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267600

Анотація

У статті висвітлено важливість особистісно орієнтованої основи для формування і розвитку професійно ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови шляхом практичної діяльності в освітньому процесі. Розкрито особливості формування професійно ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови під час вивчення дисциплін соціально-гуманітарного циклу. З’ясовано, що використання сучасних технологій сприяє інтелектуальному розвиткові студентів та формуванню професійно ціннісних орієнтацій, розвитку пізнавальної активності інтересів активізації творчої діяльності.

Ключові слова: майбутній учитель іноземної мови; цінності; ціннісні орієнтації; технологія навчання; особистісно орієнтована технологія; соціально-гуманітарні дисципліни; формування професійно ціннісних орієнтацій; механізм формування професійно ціннісних орієнтацій.

Біографія автора

Євген Мамчур, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-07

Як цитувати

Мамчур, Є. (2022). ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ ПІДҐРУНТЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(26), 36–42. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267600

Номер

Розділ

Статті