ОПАНУВАННЯ НАВИЧОК УСНОГО НАУКОВО-НАВЧАЛЬНОГО МОВЛЕННЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ І ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267602Анотація
У статті порушено проблему становлення професійної і творчої особистості сучасного вчителя завдяки успішному використанню усного науково-навчального мовлення як основного функціонального інструменту його професійної діяльності. Задля забезпечення ефективності професійного спілкування майбутніх педагогів запропоновано враховувати лінгвостилістичні особливості усного науково-навчального мовлення, зумовлені системним характером наукового стилю відповідно до форми реалізації, мети і завдань того чи іншого його функціонального різновиду.
Ключові слова: професійне спілкування; комунікативна компетентність; стиль; підстиль; жанр; науково-навчальне мовлення; творча особистість; педагог.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-12-07
Як цитувати
Пруняк, В. (2022). ОПАНУВАННЯ НАВИЧОК УСНОГО НАУКОВО-НАВЧАЛЬНОГО МОВЛЕННЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ І ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(26), 43–50. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267602
Номер
Розділ
Статті