ОПАНУВАННЯ НАВИЧОК УСНОГО НАУКОВО-НАВЧАЛЬНОГО МОВЛЕННЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ І ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267602

Анотація

У статті порушено проблему становлення професійної і творчої особистості сучасного вчителя завдяки успішному використанню усного науково-навчального мовлення як основного функціонального інструменту його професійної діяльності. Задля забезпечення ефективності професійного спілкування майбутніх педагогів запропоновано враховувати лінгвостилістичні особливості усного науково-навчального мовлення, зумовлені системним характером наукового стилю відповідно до форми реалізації, мети і завдань того чи іншого його функціонального різновиду.

Ключові слова: професійне спілкування; комунікативна компетентність; стиль; підстиль; жанр; науково-навчальне мовлення; творча особистість; педагог.

Біографія автора

Володимир Пруняк, Криворізький державний педагогічний університет.

Kандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри початкової освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-22

Як цитувати

Пруняк, В. (2022). ОПАНУВАННЯ НАВИЧОК УСНОГО НАУКОВО-НАВЧАЛЬНОГО МОВЛЕННЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ І ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(26), 43–50. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267602

Номер

Розділ

Статті