ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ З ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ВИМОГ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267603Анотація
У статті теоретично обґрунтовано зміст підготовки майбутніх докторів філософії з професійної освіти до реалізації вимог сталого розвитку суспільства. Методика проведення дослідження містить аналіз законодавчих та нормативно-правових документів для визначення особливостей професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти; моделювання для розробки змісту навчальної програми «Професійна освіта в умовах сталого розвитку». Розглянуто професійний стандарт, проаналізовано освітньо-наукову програму та схарактеризовано змістовне забезпечення формування здатності оновлювати програми навчальних дисциплін.
Ключові слова: доктор філософії; професійна освіта; професійний стандарт; сталий розвиток суспільства; освітньо-наукова програма; спеціалізації, заклади вищої освіти, компетентність.