ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ З ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ВИМОГ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267603

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано зміст підготовки майбутніх докторів філософії з професійної освіти до реалізації вимог сталого розвитку суспільства. Методика проведення дослідження містить аналіз законодавчих та нормативно-правових документів для визначення особливостей професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти; моделювання для розробки змісту навчальної програми «Професійна освіта в умовах сталого розвитку». Розглянуто професійний стандарт, проаналізовано освітньо-наукову програму та схарактеризовано змістовне забезпечення формування здатності оновлювати програми навчальних дисциплін.

Ключові слова: доктор філософії; професійна освіта; професійний стандарт; сталий розвиток суспільства; освітньо-наукова програма; спеціалізації, заклади вищої освіти, компетентність.

Біографії авторів

Олена Кривильова, Бердянський державний педагогічний університет.

Доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій.

Вікторія Жигірь, Бердянський державний педагогічний університет.

Доктор педагогічних наук, професор, декан факультету фізико-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-07

Як цитувати

Кривильова, О., & Жигірь, В. (2022). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ З ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ВИМОГ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(26), 51–58. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267603

Номер

Розділ

Статті