ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267621Анотація
У статті висвітлено процес формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи в сучасних умовах. Виділено два взаємопов’язані та взаємозалежні рівні комунікативної компетентності. Встановлено, що основою комунікативної компетентності є комунікативне ядро особистості, що виявляється через комунікативні здібності, а вони своєю чергою – через сформовані комунікативні вміння. Запропоновано перемістити акцент із науково-предметної підготовки на комунікативну, оскільки реалізація ідеї комунікативної домінанти має сприяти підвищенню ефективності процесу формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи.
Ключові слова: формування; комунікативна компетентність; майбутні вчителі; початкова школа; комунікативне ядро; підготовка; комунікативні якості; спілкування; мовна діяльність.