ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Автор(и)

  • Любов Байдюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-0341-3797

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267621

Анотація

У статті висвітлено процес формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи в сучасних умовах. Виділено два взаємопов’язані та взаємозалежні рівні комунікативної компетентності. Встановлено, що основою комунікативної компетентності є комунікативне ядро особистості, що виявляється через комунікативні здібності, а вони своєю чергою – через сформовані комунікативні вміння. Запропоновано перемістити акцент із науково-предметної підготовки на комунікативну, оскільки реалізація ідеї комунікативної домінанти має сприяти підвищенню ефективності процесу формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи.

Ключові слова: формування; комунікативна компетентність; майбутні вчителі; початкова школа; комунікативне ядро; підготовка; комунікативні якості; спілкування; мовна діяльність.

Біографія автора

Любов Байдюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-07

Як цитувати

Байдюк, Л. (2022). ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(26), 59–69. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267621

Номер

Розділ

Статті