РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ПІД ЧАС ПРОЄКТУВАННЯ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267623Анотація
Експериментальна робота викрила роз’єднання знань учнів та їхніх умінь і навичок, тобто знання засобів здійснення діяльності ще не свідчать про майстерність виконання роботи. Саме тому розроблена нами система творчих завдань побудована таким чином, що здійснюється циклічне повторення конструкцій, що розроблюються, і виконання технічного моделювання на вищому рівні складності. Окрім цього, під час виконання розробки моделі на всіх послідовних етапах конструкторської діяльності (проєктування моделі, розробка конструкції і виконання технічного моделювання виробу) постійно вдосконалюється і підвищується майстерність учнів.
Ключові слова: проєктування; креслення; творчість; завдання; картки; здібність; діяльність; модель; предмет; виріб.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-12-07
Як цитувати
Хоменко, Л. (2022). РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ПІД ЧАС ПРОЄКТУВАННЯ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(26), 70–76. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267623
Номер
Розділ
Статті