РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ПІД ЧАС ПРОЄКТУВАННЯ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ

Автор(и)

  • Людмила Хоменко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-5126-583X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267623

Анотація

Експериментальна робота викрила роз’єднання знань учнів та їхніх умінь і навичок, тобто знання засобів здійснення діяльності ще не свідчать про майстерність виконання роботи. Саме тому розроблена нами система творчих завдань побудована таким чином, що здійснюється циклічне повторення конструкцій, що розроблюються, і виконання технічного моделювання на вищому рівні складності. Окрім цього, під час виконання розробки моделі на всіх послідовних етапах конструкторської діяльності (проєктування моделі, розробка конструкції і виконання технічного моделювання виробу) постійно вдосконалюється і підвищується майстерність учнів.

Ключові слова: проєктування; креслення; творчість; завдання; картки; здібність; діяльність; модель; предмет; виріб.

Біографія автора

Людмила Хоменко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри технологічної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-07

Як цитувати

Хоменко, Л. (2022). РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ПІД ЧАС ПРОЄКТУВАННЯ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(26), 70–76. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267623

Номер

Розділ

Статті