ОСОБЛИВОСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • Дар’я Коваль Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-0765-7649

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267625

Анотація

У статті досліджено специфіку і значення фахової підготовки майбутніх учителів історії і правознавства в аспекті формування у них правової культури. З’ясовано сутність правової культури майбутнього вчителя та визначено умови успішної реалізації правовиховної функції майбутніх учителів історії і правознавства. Обґрунтовано значення історичної освіти, її вплив на розвиток цивільно-моральних якостей людини. Визначено мету вивчення історії в основній школі, у старшій школі на базовому рівні та у старшій школі на профільному рівні, спрямовану на розвиток предметних умінь і навичок в учнів. Закцентовано увагу на готовності майбутніх учителів правознавства бути готовим здійснювати навчання і виховання учнів. Схарактеризовані професійно значущі якості формування правової культури майбутнього вчителя історії і правознавства та притаманні йому функції: адаптивна, пізнавально-перетворювальна, ціннісно-нормативна, правовиховна, комунікативна, охоронно-захисна, діагностична, організаторська, регулятивна, управлінська.

Ключові слова: правова культура; правова демагогія; фахова підготовка; майбутні учителі історії і правознавства; професійна діяльність; правове виховання; регулятивна функція правової культури; законодавство; історична освіта; громадянин; суспільство; правознавчий матеріал; правова освіта; заклад освіти.

Біографія автора

Дар’я Коваль, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор філософії, доцент кафедри соціальних і правових дисциплін.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-07

Як цитувати

Коваль, Д. (2022). ОСОБЛИВОСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(26), 77–87. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267625

Номер

Розділ

Статті