СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ ЦІННОСТЕЙ ПЕДАГОГІВ В СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Автор(и)

  • Станіслав Ткачук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-5077-5865
  • Олексій Мельник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-3220-4676
  • Вадим Чичук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-8502-6458

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267628

Анотація

Проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід підвищення кваліфікації та соціально-педагогічні передумови розвитку значущих реалізацій професійної діяльності педагога під час підвищення кваліфікації. Обґрунтовано систему підвищення кваліфікації, як якісно нову, що зазнала принципових змін її структури та цільових орієнтирів, змістовної спрямованості програм підготовки. Описано здійснені перетворення на цільові та змістовні орієнтири підвищення кваліфікації, технології організації освітнього процесу.

Ключові слова: педагогічні цінності; заклади професійної (професійно-технічної) освіти; професійна освіта; освітній процес; підвищення кваліфікації; саморозвиток педагога; педагогічний потенціал; післядипломна освіта.

Біографії авторів

Станіслав Ткачук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, декан факультету інженерно-педагогічної освіти.

Олексій Мельник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

Вадим Чичук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-07

Як цитувати

Ткачук, С., Мельник, О., & Чичук, В. (2022). СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ ЦІННОСТЕЙ ПЕДАГОГІВ В СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(26), 88–95. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267628

Номер

Розділ

Статті