СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ ЦІННОСТЕЙ ПЕДАГОГІВ В СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267628Анотація
Проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід підвищення кваліфікації та соціально-педагогічні передумови розвитку значущих реалізацій професійної діяльності педагога під час підвищення кваліфікації. Обґрунтовано систему підвищення кваліфікації, як якісно нову, що зазнала принципових змін її структури та цільових орієнтирів, змістовної спрямованості програм підготовки. Описано здійснені перетворення на цільові та змістовні орієнтири підвищення кваліфікації, технології організації освітнього процесу.
Ключові слова: педагогічні цінності; заклади професійної (професійно-технічної) освіти; професійна освіта; освітній процес; підвищення кваліфікації; саморозвиток педагога; педагогічний потенціал; післядипломна освіта.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-12-07
Як цитувати
Ткачук, С., Мельник, О., & Чичук, В. (2022). СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ ЦІННОСТЕЙ ПЕДАГОГІВ В СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(26), 88–95. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267628
Номер
Розділ
Статті