РОЛЬ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ангеліна Колісніченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-2727-5042

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267726

Анотація

У статті проаналізовано роль акмеологічного підходу у підготовці майбутніх учителів іноземних мов. Досліджено низку аспектів, пов’язаних з розвитком особистих якостей, здібностей, навчальної автономії мотивації майбутніх учителів іноземних мов, також окреслено рекомендації для підвищення якості надання освітніх послуг у закладах вищої освіти. Визначено, що формування професійних компетентностей майбутніх учителів іноземних мов здійснюється завдяки акмеологічному підходу, який закладений у змісті дисциплін освітньої програми для підготовки майбутніх учителів англійської та німецької мов.

Ключові слова: акмеологічний підхід; підготовка майбутніх учителів іноземних мов; німецька мова; англійська мова; освітня програма; заклади вищої освіти; професійні компетентності; зміст освіти; мотивація; саморозвиток.

Біографія автора

Ангеліна Колісніченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-07

Як цитувати

Колісніченко, А. (2022). РОЛЬ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(26), 103–110. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267726

Номер

Розділ

Статті