РОЛЬ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267726Анотація
У статті проаналізовано роль акмеологічного підходу у підготовці майбутніх учителів іноземних мов. Досліджено низку аспектів, пов’язаних з розвитком особистих якостей, здібностей, навчальної автономії мотивації майбутніх учителів іноземних мов, також окреслено рекомендації для підвищення якості надання освітніх послуг у закладах вищої освіти. Визначено, що формування професійних компетентностей майбутніх учителів іноземних мов здійснюється завдяки акмеологічному підходу, який закладений у змісті дисциплін освітньої програми для підготовки майбутніх учителів англійської та німецької мов.
Ключові слова: акмеологічний підхід; підготовка майбутніх учителів іноземних мов; німецька мова; англійська мова; освітня програма; заклади вищої освіти; професійні компетентності; зміст освіти; мотивація; саморозвиток.