ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ НА ПРИКЛАДІ УНІВЕРСИТЕТІВ СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ ЄВРОПИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278721Анотація
У статті проаналізовані особливості дотримання принципів академічної доброчесності суб’єктами середньовічного університетського освітнього процесу. З’ясовано специфіку вимог до кандидатів під час проведення екзаменів та процедури захисту наукових ступенів. Виявлено, що найчастішими порушеннями були академічне шахрайство, підкуп екзаменаторів, хабарництво та аморальна поведінка. Зроблено висновок про те, що такі негативні явища не набули масового характеру, а університети як корпорації учених, продовжували створювати інтелектуальне та провове підгрунтя середньовічного соціуму.
Ключові слова: академічна доброчесність; Середньовіччя; університет; факультет; доктор; магістр; бакалавр; захист; учений ступінь.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-03-30
Як цитувати
Фицик, І., & Фицик, Л. (2023). ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ НА ПРИКЛАДІ УНІВЕРСИТЕТІВ СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ ЄВРОПИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(27), 6–14. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278721
Номер
Розділ
Статті