ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ БЛОГІНГУ ПІД ЧАС ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278724

Анотація

З’ясовано можливості використання технологій блогінгу для електронного звітування з практики. Ведення блогу має бути чітко спланованим та організованим процесом, відповідати всім поставленим вимогам, зокрема до змісту дописів блогу, його зовнішнього вигляду тощо. Важливе значення має дотримання правил нетикету й академічної доброчесності, законодавства України про захист персональних даних, повага до авторського права. У статті проаналізовано типові помилки, яких припускаються автори під час створення блогу.

Ключові слова: практична підготовка; студент-практикант; щоденник спостережень; електронне звітування; інформаційно-комунікаційні технології; блог; нетикет; академічна доброчесність.

Біографія автора

Катерина Польгун, Криворізький державний педагогічний університет.

Kандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри математики та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-30

Як цитувати

Польгун, К. (2023). ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ БЛОГІНГУ ПІД ЧАС ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(27), 22–31. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278724

Номер

Розділ

Статті