ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗМІСТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • Ольга Комар Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-0289-2359

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278725

Анотація

У статті розкрито особливості та схарактеризовано зміст підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування здорового способу життя учнів на уроках фізичної культури. Визначено основні положення, на яких базується підготовка майбутніх учителів початкової школи засобами фізичної культури. Розкрито особистісно-орієнтований та здоров᾿язбережувальний підходи до змісту підготовки майбутніх учителів. Розкрито значення уроку фізичної культури у формуванні здорового способу життя учнів. Встановлено змістові компоненти підготовки майбутніх учителів початкової школи. Визначено особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування здорового способу життя учнів засобами фізичної культури.

Ключові слова: особливості; зміст; підготовка; майбутні учителі; початкова школа; формування здорового способу життя; молодші школярі; уроки фізичної культури.

Біографія автора

Ольга Комар, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-30

Як цитувати

Комар, О. (2023). ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗМІСТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(27), 32–40. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278725

Номер

Розділ

Статті