ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278728Анотація
У статті досліджено теоретичні засади формування риторичної компетентності майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки. Встановлено, що проблема формування риторичної компетентності майбутніх педагогів перебуває у фокусі комплексного дослідження фахової підготовки майбутнього педагога, яке здійснюється на засадах компетентнісного підходу. Розглянуто погляди учених на сутність формування риторичної компетентності майбутніх педагогів. Визначено, що «риторична компетентність» майбутніх педагогів є важливою складовою їхньої підготовки в ЗВО і передбачає вміння ефективно формувати комунікативну стратегію, формулювати думку логічно, доступно, комунікувати, уміло використовувати риторичні прийоми з метою формування індивідуального ораторського стилю.
Ключові слова: риторика; мова; комунікація; мовно-комунікативна компетентність; риторична компетентність; майбутні педагоги; компетентнісний підхід; риторичні знання, уміння і навички.