ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Наталка Дудник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-4823-3463

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278728

Анотація

У статті досліджено теоретичні засади формування риторичної компетентності майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки. Встановлено, що проблема формування риторичної компетентності майбутніх педагогів перебуває у фокусі комплексного дослідження фахової підготовки майбутнього педагога, яке здійснюється на засадах компетентнісного підходу. Розглянуто погляди учених на сутність формування риторичної компетентності майбутніх педагогів. Визначено, що «риторична компетентність» майбутніх педагогів є важливою складовою їхньої підготовки в ЗВО і передбачає вміння ефективно формувати комунікативну стратегію, формулювати думку логічно, доступно, комунікувати, уміло використовувати риторичні прийоми з метою формування індивідуального ораторського стилю.

Ключові слова: риторика; мова; комунікація; мовно-комунікативна компетентність; риторична компетентність; майбутні педагоги; компетентнісний підхід; риторичні знання, уміння і навички.

Біографія автора

Наталка Дудник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-30

Як цитувати

Дудник, Н. (2023). ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(27), 47–53. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278728

Номер

Розділ

Статті