РОЛЬ НАВИЧОК СЛУХОВОГО СПРИЙМАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278730Анотація
У статті представлено дослідження, у якому розглядається місце слухового сприймання як однієї з ключових ланок вивчення іноземної мови та інтеграції здобувача освіти в соціокультурне середовище країни, мову якої він вивчає. Проаналізовано термін «аудіювання» і «слухова перцепція», а також визначено їх основні види та особливості. Здійснено теоретичне обґрунтування важливості вміння сприймати інформацію на слух та провідних засобів здобуття цієї навички на основі аналізу досліджень науковців; зазначено труднощі у викладанні фонетики англійської мови та шляхи вдосконалення традиційних методів, форм, технологій та засобів навчання іноземної мови.
Ключові слова: фонетика; іноземна мова; слухове сприйняття; аудіювання; вади слуху; мовлення; освітній процес; вимова; ритм; інтонація.