РОЛЬ НАВИЧОК СЛУХОВОГО СПРИЙМАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Ольга Жупаник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-0567-8158

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278730

Анотація

У статті представлено дослідження, у якому розглядається місце слухового сприймання як однієї з ключових ланок вивчення іноземної мови та інтеграції здобувача освіти в соціокультурне середовище країни, мову якої він вивчає. Проаналізовано термін «аудіювання» і «слухова перцепція», а також визначено їх основні види та особливості. Здійснено теоретичне обґрунтування важливості вміння сприймати інформацію на слух та провідних засобів здобуття цієї навички на основі аналізу досліджень науковців; зазначено труднощі у викладанні фонетики англійської мови та шляхи вдосконалення традиційних методів, форм, технологій та засобів навчання іноземної мови.

Ключові слова: фонетика; іноземна мова; слухове сприйняття; аудіювання; вади слуху; мовлення; освітній процес; вимова; ритм; інтонація.

Біографія автора

Ольга Жупаник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач-стажист кафедри англійської мови та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-30

Як цитувати

Жупаник, О. (2023). РОЛЬ НАВИЧОК СЛУХОВОГО СПРИЙМАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(27), 54–60. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278730

Номер

Розділ

Статті