ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ДИТЯЧОЇ ХУДОЖНЬОЇ КНИЖКИ

Автор(и)

  • Ганна Волошина Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-1039-6056

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278731

Анотація

У статті порушується важлива проблема – формування читацької самостійності молодших школярів, оскільки рівень сформованості навичок самостійної роботи з книгою є важливою передумовою інтелектуального, творчого й духовного розвитку особистості.
Автор аналізує об’єктивні й суб’єктивні причини зниження інтересу до читання художньої літератури у молодших школярів; розкриває змістовий аспект поняття «читацька самостійність»; аналізує принципи добору матеріалу для підручників з літературного читання; окреслює коло літературних творів для уроків позакласного читання, які сприяли б розширенню читацьких інтересів та розвитку культури читання; окреслює коло літературознавчих понять, необхідних для усвідомлення молодшими школярами; визначає психолого-педагогічні умови, які сприяють ефективному формуванню читацької самостійності молодших школярів.

Ключові слова: читацька самостійність; читацька діяльність; культура читання; молодші школярі; художня література; літературознавчі поняття; читацький інтерес; психолого-педагогічні умови; літературні жанри; урок позакласного читання.

Біографія автора

Ганна Волошина, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-30

Як цитувати

Волошина, Г. (2023). ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ДИТЯЧОЇ ХУДОЖНЬОЇ КНИЖКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(27), 61–67. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278731

Номер

Розділ

Статті