ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ ІЗ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В США

Автор(и)

  • Віта Безлюдна Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-4333-9026
  • Яна Музика Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-7150-460X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278745

Анотація

У статті досліджуються особливості розвитку вищої педагогічної освіти у контексті професійної підготовки майбутніх педагогів до роботи з дітьми дошкільного віку у США. Автори статті зосереджуються на періоді XVII‒XXI століть, відслідковуючи етапи становлення та розвитку вищої педагогічної освіти, зокрема на різних підходах до професійної підготовки майбутніх педагогів. У науковій розвідці описуються особливості структури та змісту педагогічної освіти у США, висвітлюється вплив соціально-економічних та політичних чинників на процес професійної підготовки вихователів та окреслюються сучасні тенденції у вищій педагогічній освіті. Наукова розвідка є актуальною в контексті розуміння сучасних особливостей професійної підготовки педагогів до роботи з дітьми дошкільного віку в США та може бути корисною для студентів, науковців, педагогів та інших зацікавлених осіб, які бажають ознайомитися з історичним контекстом розвитку вищої педагогічної освіти у США.

Ключові слова: професійна підготовка; педагог; майбутні педагоги; дошкільна освіта; вища педагогічна освіта; діти дошкільного віку; заклад дошкільної освіти; STEM-освіта; освітня програма; колаборативне навчання.

Біографії авторів

Віта Безлюдна, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри іноземних мов.

Яна Музика, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Aспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-30

Як цитувати

Безлюдна, В., & Музика, Я. (2023). ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ ІЗ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В США. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(27), 82–90. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278745

Номер

Розділ

Статті