ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ ІЗ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В США
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278745Анотація
У статті досліджуються особливості розвитку вищої педагогічної освіти у контексті професійної підготовки майбутніх педагогів до роботи з дітьми дошкільного віку у США. Автори статті зосереджуються на періоді XVII‒XXI століть, відслідковуючи етапи становлення та розвитку вищої педагогічної освіти, зокрема на різних підходах до професійної підготовки майбутніх педагогів. У науковій розвідці описуються особливості структури та змісту педагогічної освіти у США, висвітлюється вплив соціально-економічних та політичних чинників на процес професійної підготовки вихователів та окреслюються сучасні тенденції у вищій педагогічній освіті. Наукова розвідка є актуальною в контексті розуміння сучасних особливостей професійної підготовки педагогів до роботи з дітьми дошкільного віку в США та може бути корисною для студентів, науковців, педагогів та інших зацікавлених осіб, які бажають ознайомитися з історичним контекстом розвитку вищої педагогічної освіти у США.
Ключові слова: професійна підготовка; педагог; майбутні педагоги; дошкільна освіта; вища педагогічна освіта; діти дошкільного віку; заклад дошкільної освіти; STEM-освіта; освітня програма; колаборативне навчання.