ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА БАТЬКІВ З НАВЧАННЯ РУХІВ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278751Анотація
У статті предметом розгляду є педагогічне партнерство закладу дошкільної освіти та батьків з проблеми навчання рухів дітей раннього віку у фізичному вихованні. Розкрито сутність понять: «ранній вік» та «педагогічне партнерство». Підкреслено, що лише у спільній взаємодії батьки та вихователі зможуть навчити дітей раннього віку правильним рухам. Зазначено, що в основі педагогічного партнерства лежить ідея відповідальності дорослих за навчання рухів дітей раннього віку. Наголошено, що педагогічне партнерство педагогів та батьків дітей раннього віку ґрунтується на демократичних принципах.
Ключові слова: діти раннього віку; педагогічне партнерство; вихователь; заклад дошкільної освіти; навчання рухів; батьки; фізичне виховання; фізичні вправи; масаж; ігри дорослого з дітьми.