ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА БАТЬКІВ З НАВЧАННЯ РУХІВ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Алла Залізняк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-5255-385X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278751

Анотація

У статті предметом розгляду є педагогічне партнерство закладу дошкільної освіти та батьків з проблеми навчання рухів дітей раннього віку у фізичному вихованні. Розкрито сутність понять: «ранній вік» та «педагогічне партнерство». Підкреслено, що лише у спільній взаємодії батьки та вихователі зможуть навчити дітей раннього віку правильним рухам. Зазначено, що в основі педагогічного партнерства лежить ідея відповідальності дорослих за навчання рухів дітей раннього віку. Наголошено, що педагогічне партнерство педагогів та батьків дітей раннього віку ґрунтується на демократичних принципах.

Ключові слова: діти раннього віку; педагогічне партнерство; вихователь; заклад дошкільної освіти; навчання рухів; батьки; фізичне виховання; фізичні вправи; масаж; ігри дорослого з дітьми.

Біографія автора

Алла Залізняк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-30

Як цитувати

Залізняк, А. (2023). ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА БАТЬКІВ З НАВЧАННЯ РУХІВ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(27), 91–97. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278751

Номер

Розділ

Статті