ВИКОРИСТАННЯ GOOGLE JAMBOARD В НАВЧАННІ СУСПІЛЬНО-ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278752Анотація
Епоха цифровізації висуває певні вимоги і спонукає викладача до постійного удосконалення фахових компетентностей. У статті висвітлено проблеми використання дошки Google Jamboard у освітньому процесі здобувачів вищої освіти на прикладі суспільно-географічних дисциплін ОПП Середня освіта (Географія. Біологія та здоров’я людини). Інформаційні технології в навчанні дозволяють досягти основних цілей модернізації освіти: підвищити якість освіти і навчання, забезпечити формування гармонійно розвиненої особистості, ідеально позиціонованої в інформаційному просторі.
Ключові слова: інновація; інформатизація освіти; інформаційні технології навчання; інтерактивна дошка; Google Jamboard; інформаційне суспільство; комп’ютеризоване навчання; технічні засоби навчання.