ВИКОРИСТАННЯ GOOGLE JAMBOARD В НАВЧАННІ СУСПІЛЬНО-ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ

Автор(и)

  • Оксана Герасименко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-0127-0953
  • Інна Рожі Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7950-525X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278752

Анотація

Епоха цифровізації висуває певні вимоги і спонукає викладача до постійного удосконалення фахових компетентностей. У статті висвітлено проблеми використання дошки Google Jamboard у освітньому процесі здобувачів вищої освіти на прикладі суспільно-географічних дисциплін ОПП Середня освіта (Географія. Біологія та здоров’я людини). Інформаційні технології в навчанні дозволяють досягти основних цілей модернізації освіти: підвищити якість освіти і навчання, забезпечити формування гармонійно розвиненої особистості, ідеально позиціонованої в інформаційному просторі.

Ключові слова: інновація; інформатизація освіти; інформаційні технології навчання; інтерактивна дошка; Google Jamboard; інформаційне суспільство; комп’ютеризоване навчання; технічні засоби навчання.

Біографії авторів

Оксана Герасименко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри географії та методики її навчання.

Інна Рожі, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри географії та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-30

Як цитувати

Герасименко, О., & Рожі, І. (2023). ВИКОРИСТАННЯ GOOGLE JAMBOARD В НАВЧАННІ СУСПІЛЬНО-ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(27), 98–105. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278752

Номер

Розділ

Статті