ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278754Анотація
У статті актуалізовано проблеми формування соціальної відповідальності майбутніх учителів фізичної культури Нової української школи в процесі педагогічної підготовки. Метою дослідження є аналіз інноваційних підходів до організації педагогічної практики в умовах реформи Нової української школи та формування у студентів фізкультурних вузів соціальної відповідальності. Дана характеристика соціальної відповідальності як інтегрованої професійної якості учителя. В результаті дослідження проведено аналіз сучасних підходів для організації педагогічних практик.
Ключові слова: соціальна відповідальність; майбутні учителі фізичної культури; Нова українська школа; педагогічна практика; педагогічні умови; завдання; етапи.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-03-30
Як цитувати
Дісковський, В., & Пилипенко, М. (2023). ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(27), 112–120. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278754
Номер
Розділ
Статті