ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Автор(и)

  • Віктор Дісковський Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка., Уганда https://orcid.org/0000-0002-9729-3609
  • Микола Пилипенко Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка., Україна https://orcid.org/0000-0001-9964-9130

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278754

Анотація

У статті актуалізовано проблеми формування соціальної відповідальності майбутніх учителів фізичної культури Нової української школи в процесі педагогічної підготовки. Метою дослідження є аналіз інноваційних підходів до організації педагогічної практики в умовах реформи Нової української школи та формування у студентів фізкультурних вузів соціальної відповідальності. Дана характеристика соціальної відповідальності як інтегрованої професійної якості учителя. В результаті дослідження проведено аналіз сучасних підходів для організації педагогічних практик.

Ключові слова: соціальна відповідальність; майбутні учителі фізичної культури; Нова українська школа; педагогічна практика; педагогічні умови; завдання; етапи.

Біографії авторів

Віктор Дісковський, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка.

Заслужений працівник освіти України, викладач кафедри теорії і методики фізичного виховання.

Микола Пилипенко, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка.

Викладач кафедри теорії і методики фізичного вихованняю

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-30

Як цитувати

Дісковський, В., & Пилипенко, М. (2023). ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(27), 112–120. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(27).2023.278754

Номер

Розділ

Статті