ПРОБЛЕМА НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291718Анотація
У статті запропоновано зміст теоретичної та практичної підготовки майбутніх учителів з проблеми недискримінаційного освітнього простору. Метою та завданнями авторського курсу «Недискримінаційний освітній простір» визначено: формування в магістрів критичного ставлення до освіти, яка є одним з найпотужніших каналів продукування стереотипів і дискримінації та здатність до осмислення дискримінації як психологічної категорії; формування уміння характеризувати ознаки дискримінації; створювати недискримінаційний освітній контент; розвивати здатність організовувати управлінський процес на засадах недискримінації.
Ключові слова: професійна підготовка майбутніх вчителів; недискримінаційний освітній простір; недискримінаційний підхід в освіті; створення недискримінаційного освітнього контенту; тезаурус недискрімінаційної освіти; недискримінаційне вчителювання; навчально-методичний контент на засадах недискримінації; диверсифікація освітніх програм.