ПРОБЛЕМА НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291718

Анотація

У статті запропоновано зміст теоретичної та практичної підготовки майбутніх учителів з проблеми недискримінаційного освітнього простору. Метою та завданнями авторського курсу «Недискримінаційний освітній простір» визначено: формування в магістрів критичного ставлення до освіти, яка є одним з найпотужніших каналів продукування стереотипів і дискримінації та здатність до осмислення дискримінації як психологічної категорії; формування уміння характеризувати ознаки дискримінації; створювати недискримінаційний освітній контент; розвивати здатність організовувати управлінський процес на засадах недискримінації.

Ключові слова: професійна підготовка майбутніх вчителів; недискримінаційний освітній простір; недискримінаційний підхід в освіті; створення недискримінаційного освітнього контенту; тезаурус недискрімінаційної освіти; недискримінаційне вчителювання; навчально-методичний контент на засадах недискримінації; диверсифікація освітніх програм.

Біографія автора

Наталя Воєвутко, Маріупольський державний університет

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-27

Як цитувати

Воєвутко, Н. (2023). ПРОБЛЕМА НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(28), 17–22. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291718

Номер

Розділ

Статті